blablablu Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Har kjempe ømme brystvorter, har vært småkvalm noen dager og nå i kveld så kjenner jeg jaggu meg stikkninger nederst i magen og;) håper masse på fulltreffer denne pp:) noen andre???
Amia Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Hei:) Ingen symptomer her i gården, sitter å kjenner på EL smerter nå...hehe..ikm søndag 12 Okt. Når har du ikm da?
blablablu Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 mandag 6 oktober, så det nermer seg nå..bare en liten uke til jeg kan teste:) begynner å bli utolmodig..hehe.. er ikke lett å vente..men det er vel lite vits å teste ennå.. masse lykke til:)
Bonanza Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hei. Melder meg inn her jeg. Har vært "titter på hjørnet" her i lang tid før jeg nå bestemte meg for å bli "aktiv". Er i 4 pp nå, eggl i disse tider. He he trodde jeg lissom skulle bli gravid så fort, siden vesla mi på tre ble unnfanget 2 uker etter at jeg sluttet på p piller (hvor feil kan man ta ;-). Har hatt hormonspiral etter at lille prinsessa ble født. Har hatt "innbilt" svangerskap hver mnd etter at spiralen ble fjernet med steinharde pupper!! Herregud, akkurat som en hund jo!
Gjest Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Jeg er likt med deg Amia. Men jeg kommer ikke til å kjenne symptomer... Gjorde det ikke sist, og kommer ikke til å være noen symptomjeger denne gangen heller
ønsker spire 87 Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 hei hei.. jeg har ikm tirsdag 7. tror jeg. har masse luft i magen kjenner trykk nederst i magen har litt stikkninger håper virkelig at ddet klaffer denne gangen. skal ut or reise i desember og syns det er trygggere å reise når jeg har komt over de 12 ukene.
-Mariposa- Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Jeg kjenner ingen ting som helst jeg. Hadde el-smerter i noen dager nå, men nå kjenner jeg verken noe til eller fra. Litt tidlig å kjenne noe nå, er det ikke? Jeg har IKM tirsdag eller onsdag. Men har bestemt at jeg ikke skal teste før lørdag hvis ikke mensen har kommet, for HVER GANG jeg har testa før har mensen kommet dagen etter, det slår ikke feil! Så denne gangen skal jeg bare vente og se om mensen kommer og om den ikke gjør det så tar jeg en test på lørdagen. Hvis jeg klarer å holde meg så lenge...
Veumjenta ツ Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Henger meg på her jeg å! Ingen symtpomer å snakke om enda vil jeg si her heller - har litt press/stikninger i magen innimellom - men velger å tro at det ikke er noe spes... (evig pessimist) Jeg har IKM 6. eller 7. bare ei lita uke til jeg kan teste, men får se om jeg klarer å drøye til 8. eller 9. hvis TR ikke har kommet innen det. Har ingen god følelse for denne PP, selv om jeg er nokså sikker på at vi traff EL rimelig greit. Skal jo litt mer til enn bare å treffe også!! Hehe! Har forresten bittelitt ømme pupper også, men kan jo være fordi jeg har kjent etter så mye!
Troika-3blå Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Hei! Jeg har IKM den 10. oktober, tror jeg... Dårlig med symptomer her i gården, enda jeg kjenner etter stadig vekk Men jeg satser på at det er litt for tidlig til å kunne merke noe som helst, er jo ikke lenge siden el. VI får bare se hvordan det går:) Men jeg håper selvsagt på det beste!
tjorven- nr 3 Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 jeg har IKM mellom 6-10 oktober...syklusen har vært litt tullete etter SA så ikke så lett å vite ...men skal ikke teste før 10.10 har jeg bestemt meg for. Har ikke noen symptomer...bare litt luft i magen og litt mens murringer innimellom. Føler meg ikke gravid, så er det nok heller ikke...desverre!! Lykke til alle sammen : )
-Mariposa- Skrevet 30. september 2008 #11 Skrevet 30. september 2008 Hmmm, i dag gikk tempen opp fra 36,63 til 36,86. Mulig første tegn på trifasisk kurve? He he. Når jeg lå og tenkte på det så kjente jeg liksom mensmurringer nederst i magen. Men alt er nok bare innbilninger
Kamomilla:-) Skrevet 30. september 2008 #12 Skrevet 30. september 2008 IKM 10 okt - og har masse symptomer!!! Bare så synd jeg mistenker at ingen av dem skyldes graviditet: Kvalm (sannsynligvis fordi jeg tenker masse på det) Bittebittebittelitt murringer nederst i magen Trøøøøøøøøtt hele tida Har, av alle mulige ting, hovnet opp i hender og føtter (litt vel tidlig som gravidsymptom) Nå skal det sies at jeg har vært gravid 3 ganger (mistet 2) og har alltid kjent det veldig tidlig. Men da på skikkelige murringer i magen og en kvalme som er annerledes enn den jeg har nå... Så derfor har jeg en dårlig følelse for denne perioden. Men uansett blir neste uke spennene :-) Lykke til alle sammen!
pjokkemamma*07+10* Skrevet 30. september 2008 #13 Skrevet 30. september 2008 Hadde sterke symptomer forrige uke, fra dagen etter eggløsningen, vondt i magen og ryggen, ømme pupper, humørsvingninger, svimmelhet, hovenhet i underlivet, strekninger i lysken, luft i magen... Har begynt å avta litt igår og idag, men har en generell hoven og øm følelse i underlivet. Var egentlig akkurat sånn med forrigemann også, første uka var ekstremt tydelig, så ble det litt roligere noen uker før den stoooore trøttheten innhentet meg. Så jeg håper på det beste, at egget har festet seg og at det går mot et lite barn i juni....Utrolig slitsomt at det ikke går an å teste før enda noen dager, skulle så innmari gjerne hatt et klart svar! Men vi får smøre oss med tålmodighet jenter...........
Veumjenta ツ Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 Argh! Kan noen fortelle meg hva kroppen min driver med?? I går kveld begynte jeg å spotte litt, fortsetter i dag ser det ut som... Har også litt mensliknende smerter i magen. Synes det er litt tidlig å spotte NÅ når jeg ikke har IKM før til mandag eller tirsdag! Spottet fire dager før IKM forrige PP også - jeg blir gal her... Kan ikke tenke meg det er noen festeblødning heller... (evig pessimist) MEN i så fall er det jo bare å prøve videre neste PP, får bare vente til denne PP er ferdig først kanskje? Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå