2SmåTroll Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Sikkert et dumt spørsmå, men tulla på snart 4 år klager over at det gjør vondt etter ho har tissa noen ganger, samt at ho ser veldig rød ut. Ikke det at jeg får sett mye da jeg ikke får lov. har sliti en del med at ho har tissa på seg, og da gått en stund med våt truse. Men har nå endelig blitt flink, og har sjeldent uhell.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Jenta mi på 2 var rød og sår, det hadde også jenta til ei veninne av meg vert og ho hadde smurt henne med canesten, jeg prøvde og det, og begge jentene ble gode av det. Har og etterpå hørt flere som har gjort det, så jeg ville nok prøvd dette:
Tokatter_USA Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Jeg hørte om en i dag, som hadde hatt mye soppinfeksjoner. Hun er 3,5. Hun hadde også hatt mye ørebetennelser, og det ble oppdaget at begge deler var forårsaket av allergier mot meieriprodukter og noen andre matingredienser som jeg ikke husker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå