Gå til innhold

mensen i 3uker noen andre som har opplevd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde mensen i to uker, så var det opphold 1 dag også begynte det igjen nå er det gått en uke til og ikke tegn på at jeg blir kvitt den... Noen som vet hva det kan skyldes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonforstyrrelser. Kom deg til lege så fort som... Venninna mi opplevde det samme og måtte gå på hormonkur for å bli bra. Noe med at hun ikke fikk eggløsning og så bare fortsatte hun å blø i steden.

Skrevet

jeg hadde det for ca ett år siden, det var slutt med typen og jeg hadde slutta med pillen for en stund siden..

tror nok at det var en ubalanse i hormonene i kroppen..

du kan gjerne kontakte lege..men han gjør nok ikke noe mer enn å måle HB og evt. sette deg på p-piller en stund for å få blødningene til å stoppe..

Skrevet

Hei takk for svar. Hadde håpet jeg slapp å gå til lege har ikke lyst til å ta gyn med mensen... usj.. Jeg er forkjøla og i en veldig ustabil periode med kjæresten. Han taklet ikke å bli pappa for 16 mnd siden. Har gjort mye dritt mot meg. Han angrer fryktelig og vi har egentlig blitt enige om å prøve å få forholdet til å fungere, men jeg er så usikker. Føler meg så utrygg på om han virkelig har bestemt seg for å være snill mot meg. Han må nok bevise det for meg over en lengre periode. Elsker han jo, men synes det er vanskelig. Synes man må gå den ekstra milen for å få det til å fungere når det er barn i bildet. Kanskje det er det som er grunnen?Rart at du anonym 21:50 hadde det samme når det ble slutt med typen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...