luckymum Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Helga kommer liksom aldri.Tror jeg har IKM på fredag, men ikke helt sikker, for det er første måneden uten piller. Så ikke helt sikker på syklusen..Men jeg er så utålmodig. Var absolutt ikke det med første mann.Da tok det 6 mnd fra jeg sluttet til jeg ble gravid,men den gangen planla vi ingenting. Nå derimot=) Vet ikke helt om jeg føler at jeg er gravid eller ikke. Litt redd for at jeg "leter" etter symptomer. Men samtidig så kjennes det ut som det er noe på gang.Men men..
Mamma-til-3-jenter Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 De siste dagene før IKM er alltid laaaaaange! Kjenner igjen det ja...
Musemor med tre søte små Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hei, prinsessaogmej-prøver igjen=) Jeg er også på første måned etter pille slutt og tror jeg har IKM fredag. Leter heller ikke etter symptomer, i alle fall ikke så mye, fordi sist hadde jeg ingen. Brukte selv 13 pp på første mann og håper det ikke tar så lang tid denne gangen. Vil helst at det skjen NÅ. Skal teste på mandag og en uke dersom TR ikke har kommet. Testet du for EL???
luckymum Skrevet 30. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2008 Jeg husker heller ikke at jeg hadde symptomer sist når jeg var gravid med frøkna.Stresset ikke med noe heller.Men denne gangen er jeg sååå utålmodig! Så spennende at vi ligger likt i løpet.Hehe.Håper virkelig det klaffer nå,men klarer ikke helt å være positiv.Samtidig som jeg tenker på alle de som klarer å bli gravide når de glemmer å ta pilla en dag.Livet er urettferdig!=) Jeg testet ikke for EL nei.Men hvis tr kommer så kanskje jeg får teste neste gang.Men håper jeg slipper da.Hva med deg?
LINDA*** Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Slenger meg på her Har testdag på SØNDAG 5.okt, men fristelsen er som alllltid stor allerede nå, 5 dager før. Symptomer har jeg (som alltid;) : mensmurringer/støl i magen (det er faktisk ikke alltid jeg har det), trøtt, fysen, oppblåst og halsbrann(!). Så Gudene veit.... Har vært hos akupunktør 3 ganger denne mnd. Ble gravid på det sist, og jeg kjenner kroppen bare bobler av spenning denne pp! Har hatt skikkelig pms også, det er vel omtrent 2 år siden sist! Kjenner jeg blir irritert av det meste. Kan komme av akup.-nålene.
luckymum Skrevet 30. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2008 Så spennende! Det er rart med det hvordan man kan kjenne symptomene=) Håper vi blir gravide denne måneden jenter! Jeg vil,jeg vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå