Gå til innhold

Lille terror hoppet i sofaen i dag.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

og det endte med et brak i bordet. Hun lærer seriøst aldri for 1 time senere var hun i gang igjen:( Ungen ser skikkelig mishandlet ut med en kjempeblåveis både over og under øyet. Tipper hun sjal bli en deilig fjortis en dag....sukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Herlige unger :o)

 

Men siden hun er lille terror nå blir hun sikkert supergrei som stor!

Skrevet

Hahaha, hun er en røver! Når du snakker om henne så får jeg bilder av frøkna her i hodet med en gang ;)

Her om dagen skulle hun nemlig hoppe FRA sofaen og opp på salongbordet! Jeg kommer til å bli innlagt på gærnehjem snart jeg tror jeg, får frynsete nerver av den ungen..

 

Godt du fikk de to englene først da, så du var uthvilt når villbassa kom..

Skrevet

Hehe høres kjent ut. Stesønnen min blødde fra munnen hver dag en periode. Falt og falt og falt. Han slo ut en bit av begge fortennene. Så ut som en skikkelig røver. Men guri så god han var (og er)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...