ditte&malusken&lillebror Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Trodde greien med goretex var at de skulle være vanntett som de var?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Vi har fått beskjed i skobutikken om å inprignere gortex sko ja. Men om man MÅ det vet jeg ikke;-)
Zyan Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 de skal være det, men jeg regner med at det ikke skader å gjøre det etterhvert.
gullgutten_min! Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 gore-tex er ett membran som ligger innenfor selve ytterstoffet i skoen! det membranet er vanntett og pustende. men for at ikke det ytterste stoffet skal trekke vann så anbefales det å impregnere skoene. de blir da heller ikke så tunge om barna hopper mye i vann og moro!! bare ett lite tips! men de blir ikke våte på bena om du ikke impregnerer.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 29. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2008 Ok, kjempe, da gjør jeg det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå