Gå til innhold

Overgangsstønad - juks?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt overgangsstønad siden jeg og mannen min er separert(har vært det i omtrent 1 år), og jeg har omsorgen for vårt felles barn. Men nylig har vi bestemt oss for å gi ekteskapet en sjanse til, og da vil jeg selvsagt ikke ha rett til overgangsstønad lenger. Det jeg er redd for er da at de kanskje tror jeg har vært separert for å jukse til meg overgangsstønad?! Inntil nylig trodde jeg at vi aldri kom til å bo sammen igjen, men nav vil kanskje se annerledes på det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...