Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Har hatt overgangsstønad siden jeg og mannen min er separert(har vært det i omtrent 1 år), og jeg har omsorgen for vårt felles barn. Men nylig har vi bestemt oss for å gi ekteskapet en sjanse til, og da vil jeg selvsagt ikke ha rett til overgangsstønad lenger. Det jeg er redd for er da at de kanskje tror jeg har vært separert for å jukse til meg overgangsstønad?! Inntil nylig trodde jeg at vi aldri kom til å bo sammen igjen, men nav vil kanskje se annerledes på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå