Gå til innhold

hva syns dere om "hvaler"?

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syns ikke den var spesielt bra jeg for min del... Hva syns dere? fikk helt vondt inni meg av han gutten... :(

Er heller mer fan av Himmelblå på nrk som går på søndager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har vel ikke akkurat store grunnlaget for å vurdere, men det var nok å se Lise Fjellstad, så var jeg lei. Ingenting personlig nag til dama. Bare merker at jeg er så utrolig lei av å se henne i enda en serie (selv om det sikkert er bare en tidligere jeg har sett henne i nå "nylig" og det var vel den om han overhode i fam'en som ble myrdet - husker ikke hva serien het)

Himmelblå hadde jeg store planer om å se. Men siden den alltid kræsjer med fotballen, og jeg er lidenskapelig opptatt av hvordan det går med tippeligaen, har Himmelblå måttet vike for også den seeropplevelsen (Jada, vet at jeg kunne ha tatt opp, og gjorde faktisk det på de to første episodene. Men merket etterhvert at jeg ikke hadde så stor trang til å se på opptaket, og dermed har jeg liksom aldri prioritert å få sett det)

Skrevet

enig.-.. syns ikke hun hoveddama gjorde det spesielt bra... men det er min mening da...

Men du kan se episodene på nettet da. det gjør sambo, får han har fotball trening på søndager og det kræsjer med serien, så han ser det ved andre anledninger;)

Skrevet

Er jo litt påfalende at det er tre stykker som snakker Østfolddialekt. De andre ærøver jo ikke en gang. Og kom ikke her å si at døm ente har øva sæ på nachspiel.

Skrevet

nei, ble litt skuffa jeg, ble så langdratt lissom...og veldig kjedelig.

ser på himmelblå, det er en bra serie det :-))

den kan en forresten se gratis inne på nrk....

Skrevet

grei nok, men det skal vel ikke en hjernekirurg til for å se at det faller litt inn i sporet stakkars meg jeg hjelper alle andre, men kan ikke hjelpe meg selv..

alkis far, muligens aliks kjæreste... osv osv..

Skrevet

synes ikke det var så værst jeg. Kommer til å se neste mandag også.,..

Skrevet

Likte den jeg også, men må nok innrømme at himmelblå er favoritten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...