Gå til innhold

Høstferie er en god ting:-)

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Særlig når den starter med at begge guttene sover lenge......... og når vi omsider står opp er det jo verdens beste høstvær der ute:o)

I dag har vi kost oss altså, og jammen tror jeg ikke vi skal gjøre det i morgen også. Kommer bare an på været om vi skal kose oss ute som i dag, eller inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du!! Det er dessverre meldt kjipesenvær i morra, men da kan dere jo bare kose dere inne :)

Skrevet

Deilig!

Jeg gleder meg som en unge til Torsdag!! Da har jeg fri!!!! Første dag på over en mnd!!! Minus 3 helger da;=) Og jammen så har jeg ikke fri fredag, lørdag, søndag, mandag og tirsdag og! JIPPI!!!

Skrevet

Næmen da må vi jo få til et treff med barn da:-)))

Ekeberg? Her? Coffee, tea, me?

Skrevet

Mohaha;=) Den der Coffee tea, me greia drar Snuldermannen heeeele tiden!! Han kan ikke skjønne hvorfor jeg alltid velger kaffe;=D

Hadde vært koselig å møtes! Jeg har ungestria hjemme på torsdag og fredag (det var DEN høstferien for mor...) Man- og tirsdag har jeg fullstendig fri!

Skrevet

Hihihi......:-)

Jeg kan ikke førstkommende onsdag ellers mulighet de andre dagene. Både med og uten barn:-)

Pick a choice!

Skrevet

Hva med meg da? Tror nok jeg kan fikse mandag og kanskje tirsdag selv om jeg egentlig skal både til tannlegen og skulderdoktoren da...

Oooops, min skravlesjuke svigerinne fra Sunnmøre kommer på fredag og blir til..... TIRSDAG!!

Jaja, dere får kose dere mens dere kan....

Skrevet

Vi får møte deg på venterommet til tannlegen eller skulderdoktoren da veit du;=)

Skrevet

Ja, så kan dere underholde svigerinna med sniksnakk og kjøre henne til flytoget :)

Skrevet

Tirsdag er vel en bra dag, forresten. Jeg kjenner noen som har bursdag den dagen....

Skrevet

For å sei det slik... Det hadde bare vært såååå deilig å kunne husje avgårde uten ungene noen timer! Antar jeg er på bristepunktet etter noen dager med baaare meg og dem;=) Kjenner ei lita jente som har kommet i 3-års trassen her! Samt en 7 åring som foruten å ha trasset jamt i 7 år... nå har begynt å svare frekt i tillegg....blæh...

Skrevet

Da sier vi det sånn. En dag til uka. Si ifra når det passer best:-)

Skrevet

Treff med barn på fredag???? Si ja da!!!!!!!!!!!!!! PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

På ny sniker det seg inn et treff nederst i en tråd, som ikke handler om treff i hvertfall;-)

Men jeg kan på tirsdag uten barn også jeg:-)

Sånn er det å være litt over snittet sosial....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...