Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Var nettopp inne å sjekket til datteren min, hun er så nydelig der hun ligger, så fredfull, så stille, , så pen, så uimotståelig vakker.. Neste uke fyller lille 1 år, herlighet så fort tiden har gått. Følels som i forrige uke jeg fikk den lille bylten i armene mine for første gang, hun var så vakker, så liten, så uskyldig- og hadde ingen forventninger til livet. Når jeg ser tilbake på året som har gått, så er det mest med et smil, på alle de fine studene, første gangen hun smilte, lo. Krabbet, reiste seg, ordene hun har lært seg. Alle gangene hun har grått, og bare mamma har kunne trøstet. Året hadde vært anderledes enn jeg kunne forestilt meg, jeg ble alene rett før fødselen, pappa har vært både av og på.. Noen venner har uteblitt, men gud så mange nye ordentlige venner jeg har fått! Alt i alt har jeg taklet mamma rollen mye bedre enn forventet, ble fortalt at det ikke var enkelt å være mamma, at jeg gikk tøffe tider i vente som alenemamma, at jeg kom til å bli sliten, og kanskje til og med angre meg noen dager? Men søren heller, det skal ingen ta fra meg- ikke en dag har jeg hatt en negativ tanke, jeg elsker dattern min over alt i verden, hver dag er en gave. Jeg er så utrolig heldig som er mammaen til denne vakre sovende jenten som ligger her, vi er så utrolig heldige som får lov til å være mammaer hele gjengen!! Lille vakre skattene våres<3
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 helt enig.har ei på 4 år og ei på 18 mnd. og venter 3.får aldri nok av dem og selsagt heller angra ett sekund.ung mor,men elsker dette livet.godt å se at de har det godt.man vil gjøre alt for dem.nyt alt.de blir fort store.helt rart at min lille baby alt er 4 år og andre alt 18 mnd.tiden går for fort.kose dere godt videre:)det gjør vi ja.får aldri nok av unger nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå