2barnsmamma og hestemamma Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Jeg har lest på Bergans sine sider at de har 3 stk, Kids Trekking til 2200 kr, Junior Favorite til 2000 kr og Junior Sport til 1300, jeg vil gjerne ha en skikkelig god en da jeg kommer til å bruke den mye,noen med erfaringer her? Regner med at den dyreste har de beste finessene eller?(Høres ut som om jeg skal kjøpe en bil her...) Når begynte deres barn å bruke de? Leser at de har god støtte for ungen når den sitter, men at ungen skal kunne klare å sitte selv før den sitter i meis, jeg bruker henne mye i babybjørn sele og hun sitter en god stund der og koser seg masse,derfor lurer jeg på hvorfor hun ikke kan sitte i meis hvis det er bra støtte der også.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Vi har den Kids Trekking, valgte den fordi det var best polstrin, får vindskjermen over barnet, og var bedre polstring for oss som skal bære. Knærten er bare 5,5 mnd, så ikke brukt den enda, men ei venninne har brukt den til sine to- kan ikke få fullrost bæremeisa nok, altså.. De sier vel som en regel at kan de sitte alene i 10 min- da kan de sitte 10 min i bæremeis.. Ville kanskje venta en stund til, tror ikke vi kommer til å bruke vår før utpå nyåret en gang, avhengig av vær og temp
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Ja, det var den jeg har lyst på også,så spørs om det blir den da.Leste jeg også at når de kan sitte selv i ti min på gulvet kan de sitte ti min i meisen,men de sitter jo lenger i bæreselen så skjønner ikke helt det med at hvis det er bra nok polstring så kan de vel sitte litt lenger i den også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå