Månefeen ♥ Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Kanskje vi kan dele litt ideèr? her er mine.. Bake muffins, lage et lite snitt i siden og putte inn en lapp med f.eks "du skal bli bestefar" Gi vedkommende en kopp med "du skal bli ..." og f.eks en smukk oppi. Kjøpe billige smekker (ikea?) i hvitt, og skrive "verdens beste ....." (Man får kjøpt tuber med "stofftusj" på hobbybutikker.) Å gi som gave. Låne bilen til svigers, og levere den tilake med et barnesete i baksetet. Late som dere glemte det, eller si at dere måtte låne bilen for å se om det passet.
Kickie Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Da vi fortalte det til mine foreldre og svigers, kjøpte vi en bukett med blomster og puttet en smokk på toppen. slik at smokken datt ut da de pakket opp. Mine foreldre forsto det med en gang, mens svigers måtte ha det inn med teskje
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg har kjøpt noen nusselige små babysokker, og skal pakke dem inn og gi som presang til mine foreldre om en ukes tid!
Vil Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Så gode ideer! Hi hi. Vi skal fortelle på fredag (bare 4 dager til!!) og har ikke kommet på noe lurt enda. Vi skal på UL tidlig på dagen fredag og hadde vel bare tenkt å si det og vise bilder, men kanskje vi skulle gjøre noe mer ut av det... Hm. Inn i tenkeboksen...
Yarn Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Smart å dele litt idèer:) Hadde lyst å gjøre noe ut av å fortelle om førstemann, men kom ikke på noe smart. Men med andremann tenkte jeg kanskje kjøpe en T-skjorte til eldstemann og skrive "Jeg skal bli storebror" på (eller, man får sikkert kjøpt med Storebror på).. kanskje.. Har enda litt tid å fundere på, så følger denne tråden:)
Lillemus&mamma'n Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Til foreldrene mine tok jeg kopi av UL bildet og limte det inn i kort hvor jeg skrev "Hei Bestemor og Bestefar!" Det ble godt mottatt, ihvertfall : )
LilLeMa07 Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 med førstemann kjøpte vi strikkeoppskrift på babytøy og garn til, og så skrev vi på at " dere har omtrent 7 mnd på å få det ferdig". de ble helt ville, og vi fikk flotte klær i tillegg! denne gangen fikk vesla ny t-skjorte med påskriften : "Herlig! jeg skal bli storesøster!"
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Hehe,mange gode forslag! Da vi skulle ha vår første skreiv vi "gratulerer,dere skal bli besteforeldre" på en ballong,og bedde de blåse den opp..synes det var litt gøy! nå har jeg kjøpt en singlett som storebrer skal ha utenpå bodyen,den har jeg brodert "jeg skal bli STOREBROR!" på..skal bli spennende.. er 12+3 idag,tenkte å vente til vi er 14 uker på vei med å fortelle det:)
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Vi sa det ikke før den dagen vi var på UL,fordi jeg har så rar og av og til lang sykluss 50 dager,og visste ikke hvor langt jeg var på vei,var dag 18+2,jeg tok et UL bilde som ble kjempebra (i profil) der du så babyen godt,fikk fotobutikken til og scanne det og fikk det ut i bilder ble litt dyrt da. Kjøpte doble kort med farge-limegrønn og det var hull til bilde satte bildet i og skrv til bestemor,bestefar,onkel,tante,oldemor osv og skrev hvor gammel babyen var og når og at det var en gutt og når han skulle komme. Denne gangen så tror jeg vi sier det i bursdagen til mannen (blir 30) om jeg enten skriver hilsen ....... og den lille i magen,som han leser opp foran gjestene,eller at han reiser seg og sier at alle må sette seg og spise og at ..... spiser for 2:)
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Skriver det på gaven fra lillegutt og den i magen altså he,he går fort i svingene.
Linerla Skrevet 30. september 2008 #11 Skrevet 30. september 2008 Vi skal ramme inn ultralyd bildet å gi det til sønnen vår i bursdagsgave og fortelle han at det er bilde av lillebroren/søsteren hans, med hele familien til stedet:))))
Linerla Skrevet 30. september 2008 #12 Skrevet 30. september 2008 Han skal selvfølgelig få noe annet og;) Det er bare at han sier at han ønsker seg lillesøster i b,gave;)
tingeling87 Skrevet 30. september 2008 #13 Skrevet 30. september 2008 til kommende besteforeldre så sendte vi et brev i posten (de bor 6 timer unna oss) der det stod på et stort ark 1+1=3 hilsen oss fra gjøvik. de skjønte det ganske fort:) ringte oss når de fikk brevet og gratulerte oss masse. det var koselig!
Mamma Mim Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 Vi kjøpte en hvit t-skjorte til lillemann på 2 år. Skrev ut "jeg skal bli STOREBROR" på overføringsark for blekkskriver. Strøk på skjorta og dro den på lillemann Han viste stolt frem den nye fiiiine skjorta si til besteforeldre, tanter og onkler Kjempe gøy!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå