Gjest Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 http://www.clearblue.info/uk/conceptionindicator.php Denne viser ikke bare om du er gravid eller ikke, men forteller deg sånn ca hvor lenge siden befruktningen skjedde. Jeg må jo bare teste denne.. hehe
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 ååå sånn vil jeg teste....men hvor får man tak i den da?
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hehe.. fantastisk utveckling=) snart kommer säkert testen som visar ca när du kommer bli gravid=)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 aner ikke hvor man får kjøpt den enda - var en venninne som sendte linken til meg... Må sjekke om det er noen nettbutikker som har den. sikkert kjempedyr da haha ja achievingmyeverest, det hadde vært ganske bra om vi hadde hatt noe sånt no..Jeg hadde definitivt brukt pengene mine på den testen!!! Hvordan går det med deg ellers da forresten? Har du fått mensen enda eller venter du enda på den?
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Hehe.. jag hade åxå köpt mej en sån test!! Direkt! Nej ingen mens, har mensverk men inge mer än det.. Blir tokig. Tog en gravioditetstest i lördags å den såg negativ ut.. men när jag plockat siär den å tagit ut remsan (hehe) så såg jag ett svagt svagt svagt strek, tror jga..hehe. Antar ju att detta e nått som alltid e där då det måste vara nått som ska ge utslag. Men ett litet hopp tändes!=) Haha.. va tvungen att krypa till korset å berätta för min kära då han ville se testen! han skrattade å kallade mej tokig å det e jag=) Hur går det för dej då??
Gjest Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 hahaha ja man blir jo litt gæren av alt dette babystyret da.. Tar helt av innimellom =) Men skal du ta deg en tur til legen for å sjekke hva det kan være siden du enda ikke har fått mensen? Kanskje det er noe de kan gjøre for at du skal komme deg inn i en syklus igjen? Går nå og venter på at el skal komme jeg nå da. Er på dag 10 av syklusen nå så håper å få el om ca 4dager. Ellers så prøver jeg å tenke minst mulig på baby - men det er vanskelig når det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb er å logge meg på her hehehe Teller oxo ned dagene til jeg skal på sykehuset for innvendig ultralyd... Når jeg hadde MA'en tok de også ut noen muskelknuter så de skal sjekke om de har vokst tilbake og litt sånn. Det er jo godt at de følger opp - men tror jeg kommer til å grue meg skikkelig kvelden før jeg skal dit... 11 dager igjen
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Haha.. ja det går lite över styr till tider=) Ringe till min läkare, men hon sa att det va helt normalt och att vissa fick mensen fort å för andra tog det längre tid. Hon menade åxå att det att jag bara testat negativt i tre veckor spelade en roll åxå. Att mina hinnor efter att hcgn va ute av kroppen började bygga upp sej igen å att innan de va tjocka nog kunde jag inte få mens. Får ge det några veckor till å om inte den kommit då så tänker jag be om ny ultralyd! Muskelknutar, e det myom? Hoppas de e borta. Viste du att du hade dom? Myom ligger i min släkt så jag bara väntar på att jag ska få det.. Hoppas du får el om eksakt 4 dagar å att den starkaste spermien simmar å simmar ända tills den når ditt egg! Kram på dej
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå