Stoltest Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Har jevnlig iløpet av hele dagen kjent "knytinger" i magen. Dette har vært av og på gjennom hele dagen, uten at jeg har gjort annet enn å sykle 10 min. rolig til jobb, vært på jobb, og syklet 10 min. hjem igjen. Er dette kynnere og er det grunn til bekymring? Er 16 + 4 i dag.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Blir magen (livmoren) hard mens det står på? Da er det kynnere ) Kan komme av hva som helst og når som helst - jeg får det vel så gjerne av å sitte i sofaen og se tv (altså helt avslappet) som av å gjøre noe "stress".
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Ikke grunn til bekymring så lenge de ikke er regelmessige (at du kan ta tiden på dem ala rier). Eller hvis de er veldig smertefulle.
Stoltest Skrevet 29. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2008 De har vært jevnlig gjennom hele dagen, men ikke regelmessig slik at jeg har kunnet ta tiden på de. Har ikke kjent på magen mens det har pågått, men de har ikke vært veldig smertefulle, så da satser jeg på at det er ingen fare! Takk for svar!
Giinaღ Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Har også vært mer eller mindre plaget av kynnere siden ca. uke 16. Det skal visst ikke være noe å bry seg om. Jeg får det mest hvis jeg blir stresset eller trener, så jeg har fått beskjed om at jeg skal ta det litt mer med ro. Ellers er det livmorens måte å trene seg opp til fødsel, så er ikke så mye å gjøre med. Nå i det siste har jeg også fått det når jeg sitter i ro men ingen regelmessighet som gir grunn til bekymring. Er straks i uke 24.
Stinemor84 Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Det er kynnere ja..har opplevd det samme i løpet av de siste ukene (er 24+3). Synes egentlig det er litt spennende, for det er jo som de andre sier opptrening til fødselen! Men det er en merkelig følelse. Kommer når jeg sitter stille og er avslappet her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå