Gjest Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hva har dere hòrt om det? Og hva fòlger dere? Jeg synes det er merkelig at i Spania fòlger legene mensterminen, mens i Norge fòlger de UL terminen. I Spania har de ogsà UL i uke 17-19. De sjekker det samme som de gjòr i Norge, men forholder seg ikke til hvor stort fosteret er, selv om de màler det og fàr opp en ca termin dato. Fosteret mitt tilsvarte uke 19 da jeg var der i uke 17. Men legen forandret ikke termindatoen min. Jeg skrev noe om dette fòr ogsà, da Ul sier termin 22 oktober, og menstermin 3 november. Begynner à bli utàlmodig, det lover ikke godt :-) Er liksom bedre à vaere i uke 37 nà, enn 35........ Men mà vel holde meg til mensterminen da sikkert, siden legen gjòr det.
lillemor_til_to Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 hehe..har ikke det probleme...))))..hehe menstermin er 19 november UL er 18 november....1 dag forskjell....))) mange inn på her har 2-3 ukers forskjell...synes d e så rart jeg)))...
Gjest Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hos meg er det klin umulig at ul-terminen kan stemme, sånn var det sist jeg gikk gravid også (og hun ble født før mensterminen også).. Følger mensterminen jeg og det gjør lege og jm også. Min menstermin har foresten stemt på alle ul jeg har tatt bortsett fra den ordinære.
Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 I det første svangerskapet hadde jeg menstermin 30 apr og ul termin 17 mai. Lillegutt kom 9 mai-ca midt mellom så vanskelig å si. Nå har jeg ul termin 6 nov og mens termin 9 nov så datoene er relativ tette nå. Blir spennende å se når han melder ankomst.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Her følges ultralyd-termin, og mensterminen den var for nøyaktig 2 uker siden hos meg. Så jeg tror den stemte dårlig, hehe;) Føler jeg er ca. like langt på vei som ultralyden viste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå