Gå til innhold

vondt i navelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt tykk på høyre side av magen i noen dager nå,men ikke nok til at det var noe å bry seg om,nå har det gått til navelen og det er utrolig ømt dr,gjør vondt når jeg bøyer meg fram eller skifter stilling hvis det blir litt trykk mot navelen,det er vondt både i og oppafor og på høyre side nå,litt varm over navelen,hva kan dette være?

ser det er flere som har vodt i navelen lengre ut i et svangerskap,men jeg har jo enda ei uke igjen til ikm,og jeg blør,så det er jo ikke akkurat lovende.

håper på noen snille sjeler som kanskje har vært borti dette før som kan ta seg tid til å legge igjen noen ord her omm det.

på forhånd mange takk og klemmer fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jente26pcos

Har ikke noe godt svar til deg, men har lagt inn et lignende innlegg selv.. Men jeg har ikke så veldig vondt, akkurat.. Mer nysgjerrig på hva det kan være. Jeg har ca 2 uker til IKM, så begynner å helle mot at det kan være el-smerter. Men du blør, sier du...?

Skrevet

ja,vet ikke om et er mens som er kommer ei uke for tidlig,har aldri vært borti at mens kommer for tidlig noen gang før,men jeg mistet for et par uker siden,kjemisk graviditet,men fikk jo mens da oxo.

området rumdt navelen er vondt,startet med littegranne trykk på høre side av magen i noen dager,og igår gikk det ut over navelen og nå er det mest i den regionen oppafor navelen og på siden,hvis jeg bøyer meg fram eller skifter stilling gjør det litt vondt/ubehag.

vet ikke om jeg er gravid på nytt eller ikke,ser jo ikke lyst ut med tanke på at jeg blør slik som jeg gjør.det var bare en dråpe med brunt blod på lørdag,littegranne mere på søndag,masse blod igår og mindre idag,men det skifter iløpet av dagen.litt unormalt for meg hvis det skulle være mens,jeg blør jo gjerne gjevnt over mye når jeg har mensen,men dette ligner jo ikke akkurat festeblødning heller,tror jeg.

har ikm om 4 til 6 dager,men begynte å blø lørdag

takk for at du tar deg tid til å svare en litt fortvilet og litt skremt jente :)

Skrevet

ikke for å gi deg falske forhåpninger, men jeg husker at navlen ble en sann plage.. øm og ekkel å være nær. har aldri hatt det utenom om nå som jeg har vært gravid ( var bare de første mnd)

Skrevet

det hadde jo vært kjempe morsomt hvis jeg var gravid,har prøvd i ni år,har akkurat tatt blodprøver for å skjekke progeresteron nivå,får ikke svar før onsdag,tror jeg har luthalfase defekt,dvs at jeg ikke blir mere gravid enn ei lita stund uten progeresteron,hvis jeg skal ha et svangerskap,må jeg ha tilskudd av det,tester hver dag for å se om jeg er gravid,men negativt så langt,men ikm er jo ikke før om nesten ei uke.

håper så inderlig at jeg endelig er blitt gravid,kanskje jeg klarer å berge denne spira,hvis jeg er gravid da.

å nok krangle med legene ja,skal jo egentlig abortere tre ganger før man får progesteron,fikk jeg beskjed om

Skrevet

hææ?? skal du gå igjennom 3 aborter før du kan få noe som kan redde barnet ditt?? er det noe risiko med det du må gå på?? har ikke lest noe om det, men det virker jo rett og slett veldig ufølsomt da..

så lenge du har bevis på at du må ha tilskudd for å kunne bære frem en spire så burde jo det være nok..

uansett så krysser jeg armer og bein for deg :)

åssen føler du deg ellers da?

Skrevet

det var det jeg fikk beskjed om av gynekologen,får å få progereseron behandling må jeg ha abortert tre ganger,jeg sa da til henne at dette var i allefall min andre abort,ja sa hun da,men ikke din tredje...

ble forbandet og skjokket,hper de er reska nok til å reagere hvis jeg er gravid nå,jeg sa ifra til legen min igår,at om jeg bir gravid og mangler progeresteron,så skal jeg ha det!!!for å ha en mulighet til å fortsette svagerskapet..hun kunne ikke svare på det,det måtte gynekologene ta seg av.

men jeg er en hissig person med et skikkelig heftig temperament,og jeg får det gjerne som jeg vil,om så jeg skal kontakte fylkeslegen,mens jeg sitter der...

håper at jeg endelig har en spire,jeg skal nok gjøre alt jeg kan for å beholde den,

ja det er jo sykt å spille sånn på psyken til fplk,det er utrolig følelsesmessig tungt å miste når man har vært gravid,syntes det var grusomt,håper jeg ikke opplever det flere ganger,men sjangsene for meg å oppleve det igjen er jo kjempestor hvis jeg har luthalfase defekt.....sukk krysser fingre og bein jeg oxo

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...