~sjiraff~ Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hva skjer? Omtrent en time etter at lillebror (7 mnd) legger seg og sovner helt problemfritt våkner han og gråter hysterisk. Dette skjer hver kvled og har gjort det i 3-4 uker. Ikke noe hjelper, annet enn å ta han med opp. Hva er galt?
Tøysetipp Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Mareritt? Verden kan være ganske skummel når man er 7 måneder.
jordbærsjokolade Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Veldig vanskelig å spekulere i hva som er galt. Eneste jeg kan komme på er om han kanskje spiser litt for mye rett før han legger seg og at han har vondt i magen? Jeg ville ha spurt helsesøster jeg!
~sjiraff~ Skrevet 29. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2008 Har også tenktpå det... så de siste 4 dagene har han spist mat 45 minutter før leggetid. Men det hjalp ikke noe ( Hjelper ikke å legge meg sammen med han i senga en gang. Gjør ofte det da. liggerå stryker på ham mens han gråter :o/ Eneste som hjelper som sagt er å ta han med opp i stua. Men han er også så trøtt at han knapt klarer å holde øynene oppe...
jordbærsjokolade Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Kanskje han trenger å få rapet skikkelig?
Aibell Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Noen barn reagerer med å våkne etter en time når de er overtrøtte. Kanskje du kan prøve å fremskynde leggetiden gradvis?
ana baroma Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Det gjorde snuppa vår også husker jeg - jeg tok henne bare opp og var opppe med henne litt, så sovnet hun på fanget etterhvert - la henne i senga, og etter noen uker gikk det over av seg selv. Kunne være tenner, mareritt, hva som helst, men til tross fro at hun har fått lov til å komme i senga vår, sovnet i armene våre osv (vi har gjort alt det som ekspertene mener er feil), men hun sover da av seg selv i 12 timer nå
~sjiraff~ Skrevet 29. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2008 Hmm.. ja kanskje det er det? Men han legger seg allerede kl 19, eller litt før.. Er jo dumt å dytte han i seng ennå tidligere :o/ MEn skal jammen prøve noen dager og se om det hjelper.
~sjiraff~ Skrevet 29. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2008 Tar han jo alltid opp. Men eneste som får han til å slutte er å komme opp i stua. Da kan han ligge på golvet å leke plutselig... Kjempetrøtt med allikevel i godt humør. Legge han i vår seng, gjerne sammen med han hjelper ikke... Han gråter like hysterisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå