Bare™ Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Ett nick hadde holdt, altså. Blir for dumt når det ser ut som om du sitter og svarer deg selv. Selv setter du en 9 måneder gammel unge til bestemor? Herrens veier er uransakelige.... Det er gudskjelov ikke din oppgave å dømme!
Ungmamma21 Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 hva pokker er det du snakker om a? et nick hadde holt? hvem setter en 9mnd gammel baby til bestmor? ikke jeg værtfall. ventet til hun var 1år jeg. og hun er hos noen hun KJENNER!! få det inn huet ditt a!!!
mamsen :) Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Skal barna bare være med folk dem kjenner?? Hvordan i all verden skal det gå senere i livet da? Når barn møter nye mennesker som feks barnehageansatte, så blir dem kjent! Og noen barn blir fryktelig glad i disse nye menneskene. Tenk for en berikelse da, eller??? Lykke til i skolealder da, når dem ikke KJENNER noen i klassen eller læreren...huff huff... Håper dere fikser hjemmeskole. :) Farlig verden der ute....
kvirrevittt Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 og sjølv dei kjente var ukjente ein gong i tida, stupid
Ungmamma21 Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 for 1000ende gang.LES INNLEGGENE før dere svarer. jeg snakker om det første året jeg, når barnet faktisk har mest godt av å bli kjent med mor og far og sin egen familie først. kan bli ganske mange inntrykk for en uke på 8-9mnd å begynne 100% plass i barnehage. huff blir helt oppgitt over dere jeg alså. sier jo ikke at ungen ikke skal begynne i barnehage eller skole, så klart skal de det. men jeg ville værtfall ventet til ungen var 1år. denne debatten har sklidd helt feil ut nå så vi stopper her....
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er IKKE ungmamma21, hvis det er DET dere påstår. Det er faktisk mulig at det er flere med en annen mening enn deres egen.. Idioter
Trollunn Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 DET STEMMER NOK DET UNGMAMMA SIER HER: BARNA HAR IKKE GODT AV Å VÆRE I BARNEHAGE FØR DE ER ÅRET. DETTE STØTTER OGSÅ NYERE FORSKNING. IKKE NO VITS Å KRANGLE PÅ DET. BASTA BOM.
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Jeg jobber selv i barnehage og er utdannet barne- og ugdomsarbeider. Jeg vil så godt jeg kan, gjøre alt for å la min 9 måneder gamle baby ikke skal i barnehagen.. De tar absolutt ingen skade av det, men de har heller ingen behov for den sosiale treningen før de er ca 2-3 år. jeg syntes selv det er fryktelig trist med alle de små som gråter etter mammaen sin forde de har hatt en dårlig natt og er stup trøtte men alikevel blir dratt opp tidlig om morgenen, ut i en kald bil og masse stress.Babyen har behov for en til en kontakt og forsterking av sanser og sanse inntrykk... Det er jo ofte en økonomisk grunn til at man må ut i jobb etter permisjon og jeg ser den, det er slik samfunnet er lagt opp i dag... Det er mange mammaer og pappaer som går fra barnehagen med tårer i øynene fordi de må gå fra babyene sine i barnehagen. så ikke døm foreldre. De fleste har ingen valg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå