Gjest Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Fikk en veldig svak strek på billigtesten på fredag. I dag, mandag, testet jeg med cb-digital og det stod: ikke gravid. Er de like sensitive? Har ikm om 2 dager.
Mumsemams har født :) Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Ville stolt på digitalen jeg!
Yarn Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hos meg var det en svaaaaak strek på biligtesten (nesten usynlig), mens cb-digital lyste gravid nesten før jeg fikk summet meg (og det var på kveldsurin kun et par timer etter at jeg hadde testa med billigtesten. Vet jammen ikke hva jeg hadde gjort, definitift testet igjen om ikke lenge. Tenker jo at strek er strek, jeg da. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Billigtesten skal være mer sensitiv. Den er på 25. Den digitale er på 50. Sett fra en annen side så ble jeg gravid i januar, da fikk jeg ikke noe strek på billigtester, men klarte ikke slå meg til ro med tanken. Tok en dgital samme ettermiddag, den var positiv. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 den digitale er svært sensitiv!! Den slo ut på meg. To dager etterpå tok jeg en blodprøve, hcg var da bare på 35 (og den var ikke på vei nedover)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå