meg & to små vampyrer Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Det går brennkopper i lille vampyrs barnehage. Hvor smittsomt er det? Man kan få det som voksen også kanskje? Hvor lenge varer det? Noen som vet?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Brennkopper er veldig smittsomt.. Man kan også få det som voksen.. Hvor lenge det varer er veldig individuelt.. Jeg hadde det litt over en uke når jeg hadde det.. Men da hadde jeg ganske store sår og fikk medisin mor det.. =) Ikke bare salve men fikk tabletter også. =)
meg & to små vampyrer Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Ja... Bare å krysse fingrene for at man ikke får det da. Spesielt siden jeg skal ha obligatorisk gruppearbeid på skolen neste uke. Da er det ingen bønn, der må jeg delta enten det brenner eller ikke. Hva skjer ellers da? Utenom at det er brennende utslett? Feber? Noe annet? Farlig om man blir gravid f.eks.?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Jeg hadde ikke noe feber eller var dårlig i det hele tatt.. Om det gjør noe om man får det om man er gravid?? Hmm.. det vet jeg ikke... Ikke hørt noe om det.. =)
meg & to små vampyrer Skrevet 29. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2008 Ok. Er jo ikke gravid, har heller ikke brennkopper, men begge delene kan jo skje;)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Hehehe.. Sant ... Får håpe du blir smittet av noe og ikke av det andre..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Barna mine har hatt det flere ganger, men jeg har aldri blitt smittet, så tror ikke det er sååååå smittsomt som alle skal ha det til, bare være nøye m håndvask osv.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Jeg har aldri hørt at akkurat brennkopper er farlig for gravide, men gravide skal uansett holde seg unna mulig smitte (og får barna brennkopper innebærer det iallfall god håndhygiene i familien).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå