Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Gleder meg sånn til jul så i dag hadde jeg meg et raid og handlet ferdig alle 38 julegavene! GOD JUL!! Flere som er ferdig/nærmer seg ferdig?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Jeg gleder meg også til jul, men jeg synes at sjarmen med å handle julegaver er å gjøre det i adventstiden med julegater og juledekorerte forretninger osv. Så NEI, jeg har ikke handlet en eneste julegave, og er strålende fornøyd med det! Det er aaaaalt for tidlig å begynne med forberedelsene ennå (pokkers Nidar og den dømrade julemarsipanen som allerede er på vei ut i butikkene...).
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg er straks ferdig med julegavene. Synes det er utrolig deilig å ha slikt i orden før adventstiden, så kan jeg heller bruke den på å dekorere, bake etc....
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 er så enig! I adventstiden har jeg juleverksted med barna, baker og lager julepynt. Syns det er så stress i butikkene, og at julen blir til et stort mas i desember
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Ja, jeg er nesten ferdig med julegavene... Har 4-5 igjen bare.. Det er av den enkle grunn at jeg har både termin og eksamner i den herlige adventstid, så da blir det nok ikke tid til shopping...
Gifteklar:0)) Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Nei har bare fått kjøpt 4.Men skal få kjøpt noen flere snart.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Hva har dere kjøpt/laget til de forskjellige dere som er ferdig?? Har ikke begynt og trenger litt tips og ideer iår kjenner jeg..!
Gifteklar:0)) Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Jeg har kjøpt div inne på jotex.no Litt lysestaker og lamper. Syns de har mye fint der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå