Gå til innhold

flere som er ferdig med julegavene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg sånn til jul så i dag hadde jeg meg et raid og handlet ferdig alle 38 julegavene!

 

GOD JUL!!

 

Flere som er ferdig/nærmer seg ferdig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg også til jul, men jeg synes at sjarmen med å handle julegaver er å gjøre det i adventstiden med julegater og juledekorerte forretninger osv. Så NEI, jeg har ikke handlet en eneste julegave, og er strålende fornøyd med det! Det er aaaaalt for tidlig å begynne med forberedelsene ennå (pokkers Nidar og den dømrade julemarsipanen som allerede er på vei ut i butikkene...).

Skrevet

Jeg er straks ferdig med julegavene.

Synes det er utrolig deilig å ha slikt i orden før adventstiden, så kan jeg heller bruke den på å dekorere, bake etc....

Skrevet

er så enig! I adventstiden har jeg juleverksted med barna, baker og lager julepynt. Syns det er så stress i butikkene, og at julen blir til et stort mas i desember

Skrevet

Ja, jeg er nesten ferdig med julegavene... Har 4-5 igjen bare..

Det er av den enkle grunn at jeg har både termin og eksamner i den herlige adventstid, så da blir det nok ikke tid til shopping...:)

Skrevet

Nei har bare fått kjøpt 4.Men skal få kjøpt noen flere snart.

Skrevet

Hva har dere kjøpt/laget til de forskjellige dere som er ferdig?? Har ikke begynt og trenger litt tips og ideer iår kjenner jeg..!

Skrevet

Jeg har kjøpt div inne på jotex.no

Litt lysestaker og lamper.

Syns de har mye fint der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...