babygullz <3 vilde Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Dette har jeg spist heeeele sv.skapet jeg.. hver eneste dag har jeg d på brødskiva.. og nå er d fy fy??
2 gutter og 1 jente Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 joda, du kan det. ingen fare.
De tre gull Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hvor har du hørt det?? Selvfølgelig kan vi spise smøreoster.. Det er upast. mykoster vi ikke bør spise..
ChellBell - har født! Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Selvfølgelig kan du spise det! Det står til og med på mattilsynets sider at du kan det.
babygullz <3 vilde Skrevet 29. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2008 Var det jeg trodde, derfor jeg har spist d og ant fred og ingen fare lsm..men så var d en tråd på skravle med sånn fy fy g der var d noen som hadde skrevet baconost.. Ikke noe jeg kunne gjort med d nå da uansett, men ble litt satt ut på en måte..
Gjest Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Folk skriver så mye rart her inne om ting vi ikke kan spise at jeg blir helt oppgitt. Det jeg gjør når jeg lurer på ting (om jeg kan spise ditt og datt) er å ringe jordmora. Tror nok hun har litt mer peiling enn de fleste her inne..
Maya_1 Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Hørte en teori om at det var på grunn av baconet..hehe. (=ikke varmebehandlet kjøtt), men det er jo stekt.. Folk burde sjekke matportalen.no før de sprer videre ting de inbilder seg..
Gjest Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 hehe, pga baconet ja.. For det er jo rått nei, jeg blir jammen meg ikke LITE oppgitt over alle de rare tingene mange folk her inne klarer å lirke ut av seg;) Men, er jo ikke bare her inne det kommer masse teorier, folk vi liksom skal stole på (leger og forskere) kommer jo med forskjellige meninger om samme sak annahver dag føles det som..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå