babygullz <3 vilde Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Sambo jobber overtid i dag, og orker ikke noe tung middag sent på kvelden, og heller ikke no som tar for lang tid, men junk food fra mc driven er utelukket.. Noen forslag til kjapp og sunn middag, som ikke er så veldig tungt fordøyelig, men som holder lenger enn en suppe med nudler?=p
babygullz <3 vilde Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 D hørtes veldig godt ut, men er litt for tung for hva jeg hadde tenkt meg=)
Pappalille Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Kutt opp kyllingfilet i "munnbiter", damp brokkoli og blomkål passe mørt, og kok pastaskruer/sommerfugler/rør alt ettersom hva du vil ha og bland alt sammen med et glass ferdiglaget pesto.
malla85 Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 stek kylling eller svinekjøttdeig. ha i grønnsaker du liker og til slutt wok nudler(ferdi kokt). ka i ketjap manis. Varm pita brød i ovnen. ha det i panna i brødene. Nam!!!! Godt, enkelt og raskt!!!! Det var det jeg spiste idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå