Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 God kveld. Jeg er gift m en mann som har to herlige barn fra før. Biomor er på nytt gift, og de har fått en jente sammen. Problemet mitt er at mannen til biomor har begynt å sende meg sms. Om vi kan bli bedre kjent bak ryggen på far og biomor? Har fortalt dette til mor, vil ha ryggen fri, men han fortsetter. Det går i sex mld osv. Og ellers om vanlige ting. What to do?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Det er jo bare å ikke svare det?! Du må jo ha svart han for at han skal gidde å fortsette.. og du har fortalt biomor om dette? Hva sier hun? Ærlig talt... det er mye rare folk der ute..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Fortell det til mannen din. Ta vare på meldingene. Meld tilbake at du ikke er intressert. Er det sex meldinger så kan du godt la være å svare.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Som de andre sier; si det til mannen din, og deretter overser du dette. En gammel flamme her begynte å sende meg sånne meldinger for ett års tid siden, han visste at jeg var i et forhold og han var selv i et. Jeg svarte normalt på normale meldinger, var det undertoner av sex overså jeg det, og svarte bare med enkeltord el.l. Til slutt gav ham seg, og jeg har ikke hørt fra ham siden. Nå er dette mannen til biomor, så du kommer jo til å treffe ham osv, kanskje du skulle be ham tenke over hvor flaut han vil synes det er i familieselskap med deg, din mann og hans kone, når alle vet hva han driver med?
*-* Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, si det til mannen din! Kanskje han rett og slett skal sende et svar til fyren selv? For en kjip kjip mann mor til stebarna dine har...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Hei dere, og tusen takk for tilbakemld. Biomor har ikke vært så heldig m denne mannen for å si det sånn. Stakkars dame. Jeg har fortalt det både til biomor og min mann. Så det ble baluba for å si det sånn. Hadde selv satt pris på om noen fortalte meg det, om mannen min gjorde slikt bak min rygg. Har bare svart på de normale meldingene, men oversett sex meldingene. Fikk spørsmål om å treffe han bak dems rygg, om ikke vi kunne drikke sammen en kveld, ja alt mellom himmel og jord. Alle mld er tatt vare på, slik at biomor skal få se. Nå har han blitt små truende, for jeg har sagt at biomor skal få se de, så ikke hun tror jeg lyver. Han regner m han blir husløs om dette kommer ut. Ikke mitt problem !! Hvorfor gjøre dette til meg av alle jenter. Han tar sjanser. Han kjenner ikke meg så godt, og oddsen for at mor får vite dette er vel lik 100% !! Er han som blir satt i et veldig dårlig lys. Hadde dette vært min mann, hadde sakene hans ligget på dynga ut !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå