Gå til innhold

16 uke og har kjent liv lenge:)


MonaV

Anbefalte innlegg

Hei! er 16 uker på vei, og har kjent liv i magen i noen uker nå. deilig følelse! flere som har kjent liv så tidlig som i uke 14? har ikke fått ul termin enda, så er spent på om jeg er lengre på vei eller om det er to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er i dag 17uker.Har ikke kjent liv..tror jeg.. Hvordan kjennes det egentlig ut? Kanskje jeg har kjent noe men aner ikke hva jeg skal kjenne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjennes ut som luftbobler...leamus...fisk som svømmer.. Ikke så lett å forklare. Men prøv å drikk ett glass med sterk søt saft og legg deg på sofaen etterpå :-) Da kan det hende du kjenner noe rart nederst i magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går med barn nr tre, og det er mer normalt å kjenne det tidligere hvis du har kjent det før. det kan nokk hende du kjenner noe etter hvert. jeg kjenner tydlige spark. men til å begynne med kjenner du noe som minner om en fisk, luftbobler. kribling

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldige dere er!!

 

jeg er gravid med andre barn! første er tre år å 5 mnd.

 

men jeg føler ikke at jeg har kjent liv noe særlig. jeg inbiller meg at jeg har kjent det de tre siste dagene-

 

men jeg kjenner lissom ikke igjen slik det var med første mann. da var det disse luft boblene. har IKKE kjent de enda. rart synes jeg!

 

men jeg kjenner sprell på en måte. spesielt om jeg skrur opp musikk!

 

har jo sjekket at den er i livet. men alikevel den kontakten gjennom spark gleder jeg meg skikkelig til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

den leamus følelse har jeg kjent siden uke 13.. men har ikke skjønt at det var spark før nå.. er i uke 16.. deilig å vite at det er noe der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggriser :o)

 

Her er jeg i uke 18, men har ikke kjent noe... Gleder meg virkelig til det!! (kjente det ikke før i uke 19-20 sist heller..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er uke 17 no og har kjent liv siden uke 13! Trudde nesten det ikkje va mulig å kjenne liv så tidlig, men det e ikkje tvil. kjenne spart lengre og lengre opp for kver dag som går så spent når eg skal på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...