Gå til innhold

Når merket dere tegn til graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å merke graviditetstegn? Hvilke tegn fikk du først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk først følelsen, hadde en god følelse i kroppen, og noe sa ja inni meg. Så begynte jeg å bli veldig trøtt, men det var ikke før spiren var to uker.

Skrevet

Jeg er 6 uker på vei nå og merker egentlig ikke så veldig mye. Bare ømme pupper og litt humørsvingninger. Irriterer meg lett! Også at enkelte matvarer ikke frister lenger... Skulle nesten ønske at jeg ble litt kvalm, så jeg fikk noen mer klare symptomer på at jeg faktisk er gravid... Går liksom rundt og kjenner etter hele tiden, og er nervøs for at jeg har mistet... Men egentlig bør jeg vel bare være glad for å slippe ubehagene.. de kommer vel tidsnok :)

Skrevet

Jeg merket egentlig ingenting. Hadde de vanlige menssymptomene - trøtt, litt vondt i magen, noen kviser... Var også veldig kvalm de to siste ukene, men det var mange på jobben som var syke, så jeg tenkte mest at det var noe som gikk... Ble først mistenksom da jeg ikke fikk mensen, da følte jeg meg temmelig overbevist om at jeg var gravid :-)

Skrevet

Samme som over. Fikk ømme pupper, murring i magen og en liten blødning som jeg trodde var mens- men som stoppa etter en dag, og nok var festeblødningen eller noe. Men da mensen aldri kom skjønte jeg jo tegningen:)

Etterhvert har trøttheten og uvelheten kommet, samt at jeg må masse på do. Men er ikke kvalm som mange andre, eller har noen andre symptomer enda, er ca 8 uker nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...