Gå til innhold

Dere med litt peiling på kontantstøtte, se her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt kontantstøtte siden sønnen min på 14 mnd ikke har bhg plass. Søkte for over 1 mnd siden og ringte NAV idag for å høre hvor langt de var kommet i søknadsprossesen. Hun på NAV sa at de hadde sendt ut brev på fredag, jeg spurte om hun kunne se om jeg fikk det eller ikke, men hun sa hun ikke kunne se det på dataen(trodde de kunne se det, men men..)

Jeg så på NAV sine nettsteder at utbetalingen for kontantstøtte denne måneden var fredag 26. Og hun på NAV sa jo at de hadde send brev med svar på fredag, så vil det da si at jeg ikke får kontantstøtte siden jeg ikke har fått noen penger, de har jo avgjort om jeg får/eller ikke får det! Hmm, jeg trodde at alle som ikke hadde bhg plass fik kontantstøtte.

Jeg er alenemor og får overgansstønad, utvidet barnetrygd og barnebidrag fra far. Er det slik at alenemødre ikke får kontantstøtte siden vi får andre støtter?? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda du får kontantstøtte,.gjorde jeg for 4 år siden.får fra mnd. etter ungen har fylt ett år.

Skrevet

hei...har nettopp blitt alene selv,så bare lurte på hvor mye de pengene vi får av NAV utgjør i måneden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...