lionkittens Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hmmmmmmm... leser stadig om at studenter ikke finner bopel. Bor ett stenkast fra Oslo m buss til byen, trikk til byen og bane til byen. Og har anonnse ute på Finn.no men ingen napp på 3 uker Leiligheten er priset riktig og er lys og pen i ett 3 år gammelt hus stille og rolig beliggenhet. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr......... Er virkelig folk så sære at de kunn må bo i Oslo sentrum ? Er det noe annet sted å legge utt enn på finn.no? Takker og neier
lionkittens Skrevet 29. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2008 6000,- mnd. det er egen strømmåler i leiligheten å det tar ca 200 -400 kr mnd i strøm, downlights i takene , varme i gulvene, flislagt bad med dusj kabinett fliser i gangen/vindfang. Bredbånd og kabel er inkl. samt en bil oppstillingsplass. Andre tilsvarenede i nabolaget er lagt ut eller utleid for 7000,- =/ Kanskje vi er for sent ute ? Men hvet noen andre fora enn finn.no ?
~sjiraff~ Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Jøss, skulle til å foreslå finn. Vi la ut vår leilighet i juni, overpriset i mine øyne, og fikk 15 napp på 2 dager. Det er 25 minutter med tog unna oslo.
lionkittens Skrevet 29. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2008 nix for da finner alle ut hvem jeg er =) ha ha ha ...... ikke at jeg har noe å skjule, men greit å være litt anonym her inne
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Zett.no Men det hørtes for billig ut for meg da.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Kan du sende meg en pm da? Er ute etter leie leil serru.
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Ja, øk prisen og se....
lionkittens Skrevet 29. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. september 2008 Wooooooooooooooottt . 25 med tog fra Oslo. Yikes med bil kjører jeg til Aker Brygge på 15 min. Juni var nok en bedre mnd å kegge ut på kanskje =)
~sjiraff~ Skrevet 29. september 2008 #12 Skrevet 29. september 2008 Nå søkte jeg litt på 6000kr leiligheter i Akershus. Og jeg finner hvertfall noen med utrolig dårlige bilder. Så kanskje se på bildene igjen?
~sjiraff~ Skrevet 29. september 2008 #13 Skrevet 29. september 2008 Jepp.. Vi får også 6000kr og det er ikke inkl strøm. Leil. er på i underkant av 50 kvm. Soverommet er lite, og kanskje på 6 kvm? Det går såvidt en 1,80 seng inn der... Kjøkkeninnredning fra 70 tallet, men nytt bad. Tror jeg fant ut hvilken leil. som var deres. Og må si at jeg kanskje hadde gjort litt mer ut av kjøkkenet (kommer utrolig langt med 10 000 kr på ikea), og også tatt litt bedre bilder. (sorry om det ikke er deres leil)
lionkittens Skrevet 29. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 29. september 2008 Hmm... synes vi har helt greie bilder jeg. Det blir jo som når man kjøper en bolig du må jo tenke deg med dine ting i eller med ting i. =) Har gått på nok visninger i mitt liv å vet att ting som ser supert ut på bilde ikke alltid er det. ha ha ha.......... Huset er jo nesten nytt så har man litt omløp i huet så skjønner man jo at det er fresht - og på bildene ser det og fresht ut.
lionkittens Skrevet 29. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 29. september 2008 Ehhhhhhhhh............ leiligheten er nesten NY og med 10 000 fra IKEA vil jeg nok kunne lage kjøkken i hele leiligheten så tror du ser på feil =)
~sjiraff~ Skrevet 29. september 2008 #17 Skrevet 29. september 2008 Ok, men da er det nok ikke den leil. jeg trodde det var ) Men umulig å si hva som er galt. Mitt inntrykk er at utleie leiligheter i dag omtrent er utleid før man annonnserer. Første leieboeren vi hadde fikk vi 3 dager etter at vi hadde tatt over huset, rakk ikke se på hybelen selv en gang.. Står det klart hva som er inkl.? Vi har inkl. hvitevarer og har inntrykk av at det er noe folk flest ønsker. Vi har også inkl. trådløst bredbånd og biloppstillingsplass.
lionkittens Skrevet 29. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 29. september 2008 ps. Det bor noen der nå så jeg kan jo ikke kritisere dems valg av møbler ol for at jeg skal ta bilder =)
~sjiraff~ Skrevet 29. september 2008 #19 Skrevet 29. september 2008 Hehe.. nei det er sant. Så nok på feil hybel istad jeg )
lionkittens Skrevet 29. september 2008 Forfatter #20 Skrevet 29. september 2008 Vi har hatt den utleid før - en jente bodde her i 2.5 år og nå har vi noen som skal ut .. Vi er mest kin på 1 ikke en hel gjeng liksom ha ha ha =) Av hvitevarer er vaskemaskin det eneste vi ikke har med retten og sletten forde de som har leid har reist hjem til mor eller kjæreste i helegen og ikke har hatt behov eller ønske om det. Hørte med naboen de har og utleie og de sliter og med å få noen - vi bor vet i ett beryktet område ...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå