Blåmandag¤ Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Er det sånn at det kommer en gang pr mmd? Til en fast dato? Evt. når? Skal jo ut i permisjon igjen til neste år. Nå er jeg i et vikariat, og vil få pengene fra NAV i permisjonen, ikke fra arbeidsgiver som under forrige permisjon.
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 kommer i slutten av mnd
polarn & pyrene Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg får mine mellom den 23 og 25 hver mnd. Og jeg får fra NAV
Blåmandag¤ Skrevet 29. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2008 Tok det lang tid før dere fikk pengene utbetalt første gang? Saksbehandlingen der tar jo sin tid, mener jeg...
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Jeg fikk før ungen kom, begge gangene (har hatt perm fra rundt den 20. begge ganger) Så akkurat den biten tror jeg ikke det er smertelig lang ventetid på...heldigvis! Du får sende inn søknad nå Haha
Blåmandag¤ Skrevet 29. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2008 Sendte inn i god tid sist, men fikk ikke svar fra nav om at det var godkjent før et par måneder etter at jeg hadde startet permisjonen. Da fikk jeg jo penger fra jobben uansett. Har ikke råd til å ikke få penger en måned altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå