blond Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Iallfall om du spør sønnen min. Jeg mener at jeg har ryddet og moppet, men jeg har flytttet alle lekene som stod på gulvet og sønnen min mener jeg har rotet! Det er sant sett fra hans synsvinkel, men i følge meg er det han som roter, ikke lett...
piano♫ Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Skjønner han godt, jeg. Tenk om han hadde bytta plass på alt på arbeidspulten din?? ;-)
piano♫ Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Menneh... Hva om dere rydder sammen? Da kan det være dine regler for ryddighet som gjelder, samtidig som at han får satt det fra seg på sin måte. Vi har ei hylle for leiker på kjøkkenet, der er det ungene som bestemmer hvordan det skal være. Jeg bestemmer at leikene skal tilbake dit når leiken er ferdig.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Ja jeg føler jeg har to barn i helene på meg når jeg rydder vekk leker, så "rydder" de lekene på "plass" igjen, men har iallefall blitt vasket tenker jeg da.. Har blitt flinkere den siste tiden da begge to, og meg selv nok også sikkert.. at alle ting har sin faste plass liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå