Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 saken er den at jeg tar ekstravakter på et sted og trives godt og har klart meg kjempefint til nå...! har vært såpass mye sykdom at jeg de siste ukene har hatt 80% stilling pluss. MEN... nå skal søsteren min få opplæring på samme sted, og hun har utdanning, mot meg som er ufaglært... og siden jeg er den som har vært der kortest, er det "mine" vakter det går utover.... og det syns jeg er fryktelig kjipt, når det fins mange andre plasser hun kunne spurt om å få opplæring på, til og med en til avdeling som går ut på akkurat det samme, bare på et annet område.... i tillegg er jeg redd for at om det blir sånn at jeg mister så mange vakter at inntekten blir minimal, blir forholdet mellom meg og sambo kjørt helt på dunken... har grei økonomi nå, men så få vi jo bhg-regninga på toppen, pluss at vi skulle hatt en større leilighet, siden den vi har er fryktelig liten, og med bare ett soverom, og da må vi også regne med å måtte ut med 1-2000 mer i mnd, og det blir ikke lett å finne en som er i den prisklassen, siden folk her er blitt fryktelig griske på utleiemarkedet.. :s er jeg fryktelig egoistisk som tenker sånn? hva ville dere gjort? huff, kjenner jeg får helt vondt i magen.. :s
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 hvis ikke din søster hadde fått den jobben, så hadde nok en annen fått jobben så det ville jo uansett gå utover deg, uansett hvem som fikk jobben
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 men så er det nå da ikke snakk om at det var en jobb som var utlyst eller noe, det er at hun har gått aktivt inn for å kunne ta ekstravakter der... og ja, et kunne komme noen andre og begynt å ta ekstravakter og sånn, men det blir ikke det samme, som at hun, som vet om situasjonen min, går inn for å ta ekstravakter akkurat der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå