Gå til innhold

Hva syns dere om navnet til den nye "kongelige" da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emma er ok, selv om det er utbrukt og jeg ikke fatter at folk forsatt gidder kalle ungen sin et så vanlig navn.

Talulha er stygt!

Skrevet

emma er jo fint, men det andre er helt grusomt...men det er min smak. Virker som om de liker spesielle navn,ja...noen må jo skille seg ut..

Skrevet

Talulah....høres ut som ei gammal hore.....

Skrevet

Jeg er nok en av få men synest det var et fint navn jeg hehe. Liker uvanlige og spennende navn, og synest det går fint når det er i et dobbeltnavn hvor et av dem er mer nøytralt:P

Har foresten hørt navnet fra en Sonata Artica sang.

Hadde kanskje ikke brukt det selv, men all ros til de kongelige som tør å komme med et såpass ukjent og nytt navn:)

Skrevet

hæselig!emme går jo ann men ikke det andre.måte å få oppmerksomhet på da,men men.stakkars unge.når det gjelder faren også da.

Skrevet

Passer fint til søstrenes navn. SElv om Ari Behn ikke er min drømmemann, synes jeg det er feil å si "stakkars når det gjelder faren". Han kan nok virke klysete og slitsom på oss andre, men jeg innbiller meg at de to er lykkelige sammen og at han er genuint glad i jentene sine.

Skrevet

da er det jo ikke lenge til vi hører mette marit er gravid igjen da.har jo vært anne hver.

Skrevet

Ifølge avstemningen på VG har ca 25% stemt at de likte navnet, 75% likte det ikke. 18000 stemmer så langt.

Skrevet

Synes det var grufullt, men det er utrolig hva man venner seg til så spør meg igjen om ett år.....

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Skriver her også da. Ja, kjempefint navn. Så befriende at noe tørr og dra seg ut fra det "vanlige" :)

Skrevet

Jeg syntes det var helt merkelig med en gang, men har kommet fram til at det egentlig er ganske fint;-) Klinger bra.

Skrevet

passer fint sammen med resten av familien.... er man en behn, så er man en behn liksom....

Skrevet

Datteren til Demi Moore Heter det samme. Oppkalt etter en amerikansk foss. Emma... er så casual... Leah..er star wars..Nei, dette falt ikke i smak!

Skrevet

Emma er jo fint nok, og tallulah er jo glimrende...en tidligere amerikansk skuespillerinne fra USA, sørstatene. Tror faktisk det var alabama.

Skrevet

En språkforsker (forsker faktisk..)har funnet ut at Thalula ligner på "abdulla"...næhhh

En annen forsker hadde ALDRI hørt Thalula før.....oi......JEG hadde det, vil ikke akkurat kalle meg selv forsker, men nå vurdere jeg sterkt å bli forsker innenfor et eller annet døllt tema...... ( det er da dattera til Demi Moore og Bruce Willis).....

Skrevet

Ingen kan stave det... Tallulah, Thalula, Tallula, Talulah, Thallula, Thallulah, Talhulah, Thallhulah....... Hvilken er riktig?

Skrevet

Like bra som chrisander, lysander og andre "stilige" navn!

Skrevet

Jeg synes navnet er like fjollete som navnene på de to andre barna hennes. Passer fint inn i rekken der liksom....

Skrevet

Hun skulle hett Tallulah Belle.

Emma er så kjedelig.

Tallulah synes jeg er et flott navn, men passer ikke helt i Norge da...

Skrevet

Fant betydningen på internett skjønner ikke at det er så vanskelig.

kommer fra en folkegruppe fra nord amerika som heter Choctaw.

betyr hoppende vann eller leende vann.

emma: flittig, huslig, en som kan alt, en som klarer alt. altomfattende.

Sammen blir det jo noe som:

Flittig, altomfattende leende vann.

Det blir vel ikke mer ari enn det vel... thi hi

Skrevet

E syns Emma Tallulah va helt skjønt, e ;) passer godt med søstrenes navn å :) syns de har flotte navn alle sammen !! utenom Ari, kanskje ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...