Gjest Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 i forrige uke ga jeg opp å lete etter ammetopper, fant ikke noen fine og praktiske noe sted...så jeg bestilte via mammahuset. De var litt dyre, men er virkelig verdt pengene sine, de kom idag og er kjempegode å ha på (måtte jo prøve dem), har varmeinnlegg over brystet og åpning under brystet, så man slipper å blotte puppen når man ammer. (jeg har ikke sansen for det) - må si jeg var fornøyd med den investeringen, så gjenstår det å se om jeg får til dette med å amme (derfor jeg bare kjøpte to i første omgang) se mammahuset.no de har mye fint og jeg har fått råd om at de er veldig slitesterke også.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Har bestilt endel mamma-klær på mammahuset, er kjempefornøyd med de Så har tenkt å bestille ammetopper derfra også når den tid kommer
marioo Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 dette var det beste tipset i heeele dag!! hele år faktisk! finner ingenting av amme bher eller topper jeg kan bruke. skal sjekke ut denne siden:)
Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Åh så bra med sånne tips! Nå er det jo nesten ingen butikker igjen som selger mammaklær - Lindex, Cubus og Kapp Ahl har slutta med det alle sammen. Mon tro hvor lenge H&M blir å ha dette i sine butikker? Forøvrig tipset jeg om gode ammebh-er i et innlegg her tidligere; sjekk hva sykepleierservice/Bandagistkjeden har å by på. Jeg har prøvd omtrent alt av ammebh-er i byen, har ikke funnet noe som har passa. Bortsett fra den jeg fant i overnevnte butikk:-) Cantaloop er merket, de hadde andre typer også.
Lilja121 Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Hvordan er størrelsen på toppene? Snakker vi 'generøse' størrelser a la H&M eller små Zara-størrelser?
Madamina Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Boob størrelsene er nokså romslige. L=42 og XL=44 sammenlignet med HM. mamasita.no har også ekstreme tilbud på veldig bra klær av og til. HM sine ammetopper funket ikke for meg for det å stkke puppen gjennom et lite hull gir barnet for mye stoff som forstyrrer. Endte derfor alltid med å dra ned hele åpningen slik at plaggene ble slappe i halsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå