nov/febmamma Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Jenta mi på 8 overnattet for første gang hos oldemor på 83 i natt! Da jeg kom og hentet henne i ettermiddag satt de og hadde latterkule av noe som sto i Snoopy skoledagboka. De hadde kosa seg sånn sammen. Oldemor ble enke i januar, og har opp til nå hatt en god venninne i nabo oppgangen, men nå har hun flyttet langt vekk. Da er det jo koselig at gullet mitt kan holde henne litt med selskap. Kjenner at jeg er litt redd for at ting skal skje, oldemor hadde et drypp for 1 1/2 år siden, at det skal begynne å brenne siden hun bor i annen etasje i blokk, men jeg må jo bare håpe på at ting går bra når hun er der. Men neste gang skal jeg gi jenta mi en lapp med telefonnummere som bare hun og jeg vet om. Da kan hun jo ringe hvis noe skjer f.eks med oldemor.....
blond Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Det er fint når generasjonene finner tonen sammen! Heldige er de!
piano♫ Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Smilte da jeg leste innlegget ditt. Så herlig at de koser seg sammen.
Korse76♥ Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Så koselig da! Tenk så heldig din datter er som kan ha det sånn med oldemor! :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Det hørtes koselig ut! =) Kjekt for begge 2 at de kan være sammen. Jeg synes det er viktig å ta vare på familien, man vet ikke hvor lenge man har dem.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Dette hørtes koselig ut. Det er fint at de unge og de eldre kan kose seg sammen selv om de kanskje ikke har de samme interessene.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Å for en koselig historie:) Så herlig at jenta di kan knytte slike bånd til sin oldemor. Skjønner da tankene dine om ting så kan skje, tenker slik jeg også, men jeg må også ta meg sammen og tenke at det går helst bra, Sikkert lurt å gi med henne tlf nr ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå