Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hei. Alle dere som har søkt om engangsstønad, hvor lang tid tok det før dere mottok pengene? Jeg er i min 30uke og sendte søknaden i dag. Litt sent kanskje, men har hørt at den ikke blir utbetalt før etter uke 26. Kontordama på Nav sa at behandlingstid var på rundt en måned, men har hørt om de som har fått pengene på konto etter noen få dager. Har også en venn som søkte om engangsstønad for en god stund siden, hun fikk brev i posten om at søknaden var innvilgnet men får ikke pengene før en uke før termin. Hva er din erfaring?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 De på NAV har ikke lov til å synse. 26 uker med fullgått svangerskap regnes som en fødsel av NAV og de skal betale ut pengene etter den datoen. Dette har jeg fra en av NAV sine sjefer!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 engangsstønad er ikke det de 33 tusenene det?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Takk for svar, håper det stemmer;)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 takk.går i surr på de navnene,hehe
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Hei. Jeg leverte søknaden på en mandag, og hadde pengene på konto onsdagen samme uka... Var da i uke 27... Men tror det er veldig ulik praksis i ulike kommuner eller fylker etter som jeg har forstått. Krysser fingrene for at du får de like fort:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Heia... Jeg søkte når jeg var 29 uker på vei.. Leverte søknaden på en fredag og hadde pengene på konto på torsdag.. Fikk beskjed om at søknadene om engangsstønad ble behandlet fortløpende og at det ikke skulle ta så lang tid, og det gjorde det jo ikke heller.. Dette var i Kristiansand!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå