FruMamma med nr 2 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Har blitt forkjølet nå og lurer på bruken av nesespray(otrivin). Noen som vet?
Tomaten Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Tror ikke det er så bra for oss gravide nei... Har vært plaget med tett nese selv, og fikk beskjed på apoteket om at gravide bare burde bruke saltvannsspray....
FruMamma med nr 2 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Ok, var å kjøpte meg saltvann med mentol i dag. Syns ikke den er like effektiv som vanlig nesspray, men det får holde da:) Takk for svar:)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Har akkurat fått svar om dette inne på 3 trimester c",)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Både lege og jm har sagt nei til meg, men vet at mange synes det er hysterisk. Om du er i tvil angående bruken av legemiddel så spør legen, apoteket eller se inne på www.felleskatalogen.no Og gå etter magefølelsen din, føles det "feil" så lar du det være ;-)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Bruker nesespray hver dag jeg. Saltvannsspray er ikke et alternativ engang,den virker overhodet ikke på meg. Jeg brukte masse nesespray sist gang også,og dagen etter fødsel trengte jeg den ikke mer. Får absolutt ikke sove viss jeg ikke tar nesespray først. HAr vært masse og lenge forkjøla i det siste,så det er ikke bare overdreven bruk av sprayen som gjør at behovet er der hver kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå