WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Har ikke vært helt i form på jobb i dag. Litt uggen, har frysi og holdt på å duppe av i pausa. Så, da jeg kom hjem måtte jeg opp på badet å sjekke. Fikk negativ test om fredag og lørdag, og jeg har egentlig IKM i dag, selm om jeg ikke har fått igjen mensen igjen etter pilleslutt 8.aug. Tok en test, billigtest, og r ca 1 min kom det to streker!! Tok en til en time senere, og nok engang kom det to streker!! Jeg gikk ned på apoteket i byen, og kjøpte en digital. Skal ta den etterpå- må ha noe å glede meg til De er vel litt til å stole på de billig testene vel?? Kan ikke tro det! Jeg er nok gravid!!:) Samme som skjedde sist! Slutta på pilla i aug, fikk positiv i okt uten å ha fått mensen tilbake etter pilleslutt. Jippi:)
gullemitt09 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Ja, da er du nok gravid =)=) Gratulerra så masse...... Lykke til med spiren =) (Du får si hva den digitale viser også) Sniker til meg litt bebystøv =) *klem*
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Du kan nok stole på billigtestene ja! Gratulerer med spire i magen!!!! :-)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 29. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2008 Tusen takk for det! er helt sjokka jeg altså... ikke tatt el tester heller. Hadde masse slim/utflod lørd,sønd og mandag 14, 15 og 16 sept, og hadde heldigvis sex den lørdagen og mandagen Det er helt utrolig at og om jeg har vært like heldig denne gangen! Regna lissom ikke med det da.. hehe:) skal si ifra senere om den digitale er enig med de billigtestene:) Sender dere masse babystøv!!:) klem fra en glad
Hulahula77 Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer;) gravidtestene tar ikke feil, så du er nok gravid;) Jeg tok test igår, og det var et etterlengtet POSITIV:) er så gla så gla, men så dårlig form!! Lykke til! hulahula77
Musemor med tre søte små Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer med spire i magen, og lykke til med svangerskapet
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 29. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2008 Takk, og gratulerer til deg også Halahula77!! Termin blir vel rundt 7 juni:) Skal ta den digitale snart, jubler ikke heeelt før det. Hehe.. Er uggen og ikke i helt form jeg heller. Har ikke hattt noen symptomer nesten før i dag. men sånn var det sist også.. 5 uker på vei begynte jeg å brekke meg og kaste opp. varte heldigvis bare 3 uker, så håper jeg er like heldig nå!:) LYkke til du og! KLem
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så mye med spire! Håper å komme etter om ikke så lenge :-) Lykke til og kos deg i svangerskapet!!!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 29. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2008 Takk igjen :) Håper jeg ser dere ALLE på BIM om ikke lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå