Let's hear it for the boys! Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Jeg kjøpte en kjole på Gina Tricot i dag, og la merke til at det peip i alarmene i hver butikk jeg gikk inn i etter det. Da jeg kom hjem og skulle prøve den, hang alarmen på! Så det jeg lurer på, er om noen vet om jeg kan fjerne den selv eller om jeg må dra ned i butikken? Den henger jo ganske godt fast... Og nei, jeg har ikke stjelt den!!
DevilDoll © Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Har vært ute for det samme en gang,og jeg tok med genseren tilbake med kvitteringen sånn at de fikk tatt av alarmen.Ellers kan du ødelegge plagget.
Let's hear it for the boys! Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Æsj... Jaja, er vel ikke noe annet å gjøre
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Gå tilbake til butikken og få dem til å ta av alarmen. Ellers kan du ende opp med en ødelagt kjole. Men hvorfor sjekket du ikke det var alarm på med en gang det begynte å hyle i alle de andre butikkene?
Let's hear it for the boys! Skrevet 29. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2008 Fordi jeg var stressa! Løp rundt på Oslo City med diger barnevogn midt i høstferien. Skjønte jo at det måtte være noe sånt, men der og da dreit jeg i det.
tante grusom master of law Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Mener å huske at det fungerer med en litt kraftig magnet, hvis du har det hjemme.
Mammatil2søteprinsesser<3 Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Er det Gina Tricot på Oslo City??
Let's hear it for the boys! Skrevet 29. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2008 Nei, det er ikke det. Jeg dro dit etterpå. Svært detaljert beskrivelse av dagens hendelser i dag... hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå