brooklyn Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 ..det står ihvertfall i stil til de andre navnene:)) Grattis til Märtha og Ari!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 hehe, nå begynte jeg å le. tallulah var jo helt forferdelig synes jeg, men emma er jo søtt.
Let's hear it for the boys! Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg liker det. Synes heller Emma blir litt kjedelig.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Ja det likte jeg:-))
Banshee Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Svarer slik som ei lengre ned i en tråd her... ..første jeg tenkte på var filmen Cool Runnings (Kalde Rumper) der de diskuterer hva de skal kalle bob-sleden sin og Junior foreslår Tallulah, da kommer kommentaren fra en av de andre: "Tallulah Tallulah...sounds like a two dollar hooker! Med skikkelig aksent fra Jamaica.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Emma er koselig, men Tallulah? Nei ikke noe særlig.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Jeg synes Emma, Maud og Leah er ålreite/fine navn. Likevel må jeg innrømme at jeg ikke helt forstår valget av andre fornavn. Synes kanskje ikke første og andre fornavn står i stil til hvreandre på noen av barna? Jeg må innrømme at jeg har litt sansen for folk som går andre veier enn majoriteten, og med det i minnet må jeg vel bare gratulere dem med originalt valg av navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå