Gå til innhold

Liker dere Emma Tallulah?


Anbefalte innlegg

Skrevet

..det står ihvertfall i stil til de andre navnene:))

 

Grattis til Märtha og Ari!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, nå begynte jeg å le. tallulah var jo helt forferdelig synes jeg, men emma er jo søtt.

Skrevet

Jeg liker det.

 

Synes heller Emma blir litt kjedelig.

Skrevet

Ja det likte jeg:-))

Skrevet

Svarer slik som ei lengre ned i en tråd her...

 

..første jeg tenkte på var filmen Cool Runnings (Kalde Rumper) der de diskuterer hva de skal kalle bob-sleden sin og Junior foreslår Tallulah, da kommer kommentaren fra en av de andre: "Tallulah Tallulah...sounds like a two dollar hooker! Med skikkelig aksent fra Jamaica.

Skrevet

Emma er koselig, men Tallulah? Nei ikke noe særlig.

Skrevet

Jeg synes Emma, Maud og Leah er ålreite/fine navn. Likevel må jeg innrømme at jeg ikke helt forstår valget av andre fornavn. Synes kanskje ikke første og andre fornavn står i stil til hvreandre på noen av barna? Jeg må innrømme at jeg har litt sansen for folk som går andre veier enn majoriteten, og med det i minnet må jeg vel bare gratulere dem med originalt valg av navn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...