polarn & pyrene Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Da kom Adrian til verden 4400g så en stor gutt er han.
DevilDoll © Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Ja,han var stor;-) Gratulerer som tante,alltid like moro å bli det.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Grattis - blir fin lekekompis til lillebror det ;o)
polarn & pyrene Skrevet 29. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2008 Ja, blir fine venner det. De har jo en datter fra før som er 1 år eldre enn min jente som leker veldig mye sammen. Vi bor bare noen min fra hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå