vivilvi Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Jeg har endelig begynt å tempe og satt meg såvidt inn i FF. Nå har jeg tempet snart en syklus, men det er enda ikke kommet opp noen "rød" strek, og jeg er litt usikkert på om jeg i det hele tatt har EL denne mnd. Med den røde streken mener jeg den som blir liggende vannrett over syklusen og loddrett på el-dagen. Jeg har hatt litt svingende temper gjennom hele syklusen, men mener jeg burde hatt el på dag 15 uten at jeg er helt sikker. Så spørsmålet er egentlig om FF finner el eller om jeg rett og slett må tyde charten selv? Takk for svar!
Gjest Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Hei! FF skal finne EL for deg, men det kreves at du har nok registrerte temper både før og etter EL. Hvis du går på "Sharing"i menyen til venstre og "Home page setup" så får du opp en link i en boks øverst på siden. Hvis du legger inn den linken kan jeg se på chartet ditt.
vivilvi Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Hei igjen! Det kom opp streker i dag faktisk, men du må gjerne ta en titt likevel. Det ble litt mye kluss etter EL da jeg la meg veldig sent på lørdag (dag 17) og fikk en temp på 37,09 på søndags morgen etter noen få timers søvn. Jeg valgte derfor å ikke ta den tempen med. I dag tidlig tempet jeg først etter en tilfeldig bråvåkning 07:30 (nok en kveld med lite søvn) og fikk en temp på 36,39. Jeg sovnet med en gang igjen og sov i underkant av en time til og tempet på 36,63 og valgte å legge den inn i charten. Usikker på hvorfor det var så veldig forskjell, men tipper at årsken kan være at jeg bråvåknet av en telefon så tidlig. http://www.fertilityfriend.com/home/1ef5e2 Hva ville du gjort med de to "usikre" tempene? Dersom jeg legger inn tempen på 36,39 får jeg til svar fra FF at jeg ikke har EL. Mine sykluser er så og si alltid 25 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå