Gå til innhold

er eldre menn mer modne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en eldre fyr, ca 20 år eldre..Og jeg liker ham veldig godt.. Så jeg lurer på om noen her har truffet en så mye eldre mann, og pleier de å være mer klar for seriøse forhold enn yngre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er vel at menn som finner seg kvinner osm er 20 år yngre enn dem knappest kan kalles modne... Bare sånn for å generalisere litt, men det må jeg jo.

Skrevet

Jeg tror ikke alder har noe å si når det gjelder modenhet.

Skrevet

Og jeg er helt sikker på at modenhet og alder til dels henger sammen. Man får rett og slett ikke livserfaring uten å levd en stund. Selv om jeg ser at noen mener det motsatte stadig vekk.

Skrevet

Vel, man kan jo spørre seg vor moden en mann er, som finner seg en kvinne som er 20 år yngre..

Selvsagt finnes det folk som faller for hverandre på tvers av aldersforskjeller, men de fleste menn på rundt 40 år, som finner seg partnere i tidlig 20 årene (som jeg dessverre kjenner) er definitivt ikke særlig modne.

Og fordomsfull som jeg er, så er jeg redd for at de unge jentene går ut av disse forholdene når de selv blir litt eldre og ser at den voksne mannen slett ikke var videre voksen.. :-/

Skrevet

Joda, selvfølgelig ,- levd lenger og mer livserfaring , men ikke nødvendigvis mer moden!

Skrevet

Det var ikke meningen at vi skulle finne hverandre med en så stor aldersforskjell, jeg trodde aldri at han var så mye eldre, og føler vi er på samme nivå. Vi har begge samme intresse og det virker bare så helt utrolig tiden vi tilbringer sammen, for meg er dette litt sjokkerende at han er så mye eldre. Men vi virker å være på samme plan, og det er en ganske merkelig situasjon. Jeg synes han virker veldig moden, og har vært i et frittyrkesliv ganske lenge og ikke vært opptatt av å stifte familie osv. Men jeg har selv alltid synes eldre menn som finner seg kvinner i 20årene, spesielt de umodne er ikke noe særlig, og hadde selv store fordommer for dette før. Merkelig hvordan man kan havne i en situasjon som dette.. Men hva gjør jeg..

Skrevet

he he he

min mann er veld et som kalles eldre. både fordi jeg også begynner å dra på årene, så han er langt fra ung lenger, og fordi det er veldig stor aldersforskjell mellom oss. det er 16 år.

om moden er det samme som å være klar for et seriøst forhold, så må jeg vel svare ja på det, for vi er jo sammen, og har fått flere unger og hus og hjem og alt sånn. men moden det er han vel neppe

kanskje det er derfor vi passer så godt sammen, like barnslige begge to

men han har aldri drevet å lurt meg, latet som om han var intressert i mer enn han var, eller mindre enn hva han var. vi har vært temmelig ok sammen fra første stund. men han skjønner fremdeles ikke helt hva jeg så i han, gamlingen. he he he :-)

Skrevet

ja det er nok sånnt det burde være.. at så lenge man har det fint sammen.. Jeg er bare sjokkert.. :) Men han virker som verdens herligste fyr.. Og vi er nok litt barnslige begge to, men det er tidlig å si enda..

Skrevet

Vet en (godt oppe i 30-årene) som ikke er særlig moden for å si det slik, han fant seg ei på 18 og hun er moden og voksen for alderen. Vet flere som er i forhold med stor aldersforskjell, og hvor det er omvendt (hun eldre enn han)

Tror ikke man skal tenke så mye på alder. er selv i et forhold med omvenddt aldersforakjell, og det går greit..men selvfølgelig merker man det jo når vi prater om "for ti år siden da..."

har man kontakt og kjemi så har man det uansett alder. Så hva gjør du? Hva føler dere for hverandre ? er det verdt å satse? Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...