Mariell80 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Litt kjipt, måtte slutte på fragmin i dag, har fått allergisk reaksjon over hele kroppen....får ikke gå på noen medisner..så nå får vi håpe at det går fint alikevell, er ti uker på vei....
(**,)78 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Uff, det var utruleg kjipt. Det går no helst bra likevel, me får krysse fingrane for deg : ) Eg er igang med sprøytene igjen, og har ikkje fått heilt taket på teknikken. Av og til er det smertefritt, og andre ganger er det vondt lenge etterpå. Men det går seg nok til.
Mariell80 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 var på ultralyd i dag igjen, tre dager siden sist, utrolig hvor mye jeg fikk se i dag...Fikk beskjed om at det var 98 prosent sjanse at det gikk bra nå...Skal på ny ultralyd om ti dager. Med meg gikk det fint i tre uker, hadde ingenting å klage på, men fjerde uken med fragmin har vert et hel.... Ser ikke ut og vondt er det....Håper det går bra for deg og, er visst sjelden man får slike reaksjoner......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå