Gå til innhold

Ribbe i ovnen og småsjokolader i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg kvalm. Rett og slett.....for jeg var så lur at jeg stakk innom kiosken på hjørnet på turen min i sola i dag. Har ikke spist så mye sjokolade på en god stund. Men fikk plutselig lyst på. Så nå er jeg kvalm..

Har ribbe i ovnen for det har vi handlet nemlig. Og hvordan dette skal gå når ribba er klar, svoren er sprø og god, og jeg er kvalm..........hmmm..................kvalme går raskt over ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalme går veldig fort over! Den er sikkert borte allerede!!!

Skrevet

Fniiiis....såklart. Ribben er jo snart klar!!!

Skrevet

Ribbe og julemarsipan..mmmmmmmmmmm slik kvalme blir borte på et blunk;-)

Kos deg med god mat, som jo har litt julepreg;-)

Skrevet

Om mulig er jeg ennå kvalmere nå.........men gud så godt det er med julemat!

Sovnet faktisk en liten stund isted også. Mett, kvalm og trøtt etter helgens utskeielser. Jihaaaaaaa!!!!!!

Skrevet

Hahahaha, jeg ler av deg!! Skal jeg bake noen doble porsjoner med julekaker eller smultringer og kanskje lage litt riskrem?

Skrevet

Åh du, litt sånn julekake eller søsterkake som de sier på sørlandet. Med rosiner og sukat!!! Nam nam nam......og med meierismør på når det er ferskt..............åh......

Skrevet

Hehe.. kvalmen har tydeligvis gått over!!!!

Skrevet

Hehe, neida, den er ganske intakt altså:-)

Men det er jammen litt deilig å kjenne matlysten smyge seg på igjen, etter å ha hatt uker og måneder hvor det har vært litt bob bob!

Eneste drawbacket er jo at kiloene sikkert gjør det samme. Men så er det jo viktig med et visst spekklag for å holde kulden ute til vinteren da:-)

Skrevet

Spekk er en meget viktig ingrediens for å holde på varmen;=) Like viktig som å unnlate å barbere leggene = integrert stilongs;=)

Skrevet

Jeg kommer nok ikke til å fryse denne vinteren altså;-D

Skrevet

Uannsett så er det godt å høre at du begynner å komme i normalformen igjen!! Jammen har du hanglet lenge nå!

Skrevet

Hangeling hangelang drar meg dagen lang......tralalalala:-)))

Skrevet

Ja, det er BRA, Attpåklatten!!

Men... jeg lurte på en ting. Jeg fryser litt her jeg sitter på verandaen i T-skjorte. Betyr det at spekklaget rett og slett er for tynt?

Skrevet

You are too skinny my friend!!! You have to have some pudding. But you cant have any pudding if you don`t eat your meat!!!!!

Og litt julekake, marsipan og ribbe:-) Da er du sikret før kulda setter inn!

Skrevet

Du må alltid ha med deg 1 stor posepotetgull, 4 store plater sjokolade og en 2 cola når du skal ut på terrassen.... DA holder du varmen;=)

Ps.. hvis du i tillegg ordner deg med en 3 liter rødvin så kan du sitte i bikini året rundt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...