Noddy78, en av hver! Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Snuppa blir 1 på lørdag og nå var det jammen meg 2 streker på testen! Mannen min sitter i kø på vei hjem fra jobben så tør ikke si det i tilfelle han kjører av veien! Det blir full rulle fra sommeren! Skal jammen ut og kjøpe meg litt nytt gravidetøy i helgen! For en strålende start på uken!! Må vel oppdatere nicket mitt og da hihi, dette forklarer hvorfor ammetåka har tatt helt av de siste par ukene!
Musemor med tre søte små Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så mye, og lykke til i svangerskapet
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så masse med spiren!!! Fikk 2 positive tester i dag jeg også! da har vi nok termin omtrent samtidig vi da:) Ha et fint svangerskap!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så mye!!! Masse lykke til og kos deg i svangerskapet
Amia Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Åååå,,,gratulerer SÅ masse og lykke til i tiden fremover
monkri mamma til 4 Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så mye. lykketil. kos deg masse.
Noddy78, en av hver! Skrevet 30. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2008 Tusen takk jenter! Er helt uvirkelig, men fikk bestilt første svangerskapstime nå, så da er det vel sant får vi tro?! Gratulerer til deg også WorkingMom, regnet meg vel frem til 08.06.09, så får vi se hva ultralyden sier i uke 17/18. malla85, har prøvd i 6mnd nå, trodde jeg skulle være mer avslappet med nr 2, men det var jeg nok ikke, første satt på 4pp, så alt i alt er jeg kjempeheldig! Masse babystøv til alle som vil ha! ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
påtjukken Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 gratulerer så mye noddy78osv.. og workingmom:) masse lykke til i sv.skapet.. sniker med meg litt babystøv med det samme eg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå