Mamman_til_Adine <3 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Trodde det var i slutten på oktober, men der tok jeg feil tydeligvis
LilleVackreAnna Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Midten av oktober har jeg fått med meg, for husker det skulle være litt før meg. Før termin iallefall da, for det ble sagt oktober.
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 da kan vi håpe at vi får ut gullene snart også da
LilleVackreAnna Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Jepp, helt klart vår tur nå!!
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Tror nok at slottet "lyver" litt om termin, slik at det ikke skal være for mye mediakjør rett før fødsel..? Jeg trodde også at det var sagt oktober, men så syntes jeg også at de var veldig tidlig ute med å fortelle at hun venta baby.. Babyen var jo også på størrelse med en fullbåren baby, 53cm og 3700gr, var det ikke? Dermed er min konklusjon at hun hadde termin i midten av september, fortalte at hun var gravid når hun var omtrent 3mnd på vei, selv om det etter eventuell termin i oktober bare var 2mnd... Kanskje:)
2 gutter og 1 jente Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 kan godt forstå at de lyver litt på terminen da. er jo belastende nok for oss "vanlige dødelige" å gå over tiden, så kan ikke tenke meg hvor jævlig det må være å ha se og hør printe det over 5 sider liksom. Da jeg gikk over sist holdt jeg virkelig på å bli gal av alle som spurte om det ikke skulle skje noe snart. Nei, det var smart å ta en liten hvit løgn.
Herkules Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Jeg syns alle de konglige gravide informerer om graviditeten tidlig. Det forklarer jo litt om de legger på litt for å slippe maset. For det ble jo sagt oktober.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå