Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre??? Hun sovner hele tiden!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

2,5 år, og ikke helt i form i dag. Hoster, hoster og hoster... Har hostet i hele natt også, så har sovet dårlig og ikke sovet på dagen i dag. Nå sovna hun i stolen foran Teletubbies, prøver å vekke henne, men hun vil bare sove.

Har ikke feber, men vært utrolig slapp i dag.

Vært hos lege, og han mente det er bare virusinfeksjon, men tok kikhoste og mykoplasma prøver for sikkerhets skyld.

Hostet i over en mnd nå... men blitt værre siste dagene... Skal jeg bare legge henne? Litt tidlig da! Eller skal hun bare få sove en stund, også heller legge seg sent i kveld? huff... stakkars lita...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la henne sove litt. Og om hun er så slapp som du mener, så sovner hun sikkert til vanlig tid likevel. Det gjorde nemlig min gutt igår, men han hadde feber da. Sovnet i 5 tia, sov 3 kvarter, la seg igjen kl 7. sov før halv 8. Men unger er jo forskjellige selvsagt.

Skrevet

Tok legen CRP? Synes mange kan være litt "slappe" med det, og lungebetennelse kan feks "gjemme" seg litt.

Mener ikke å skremme deg, men har vært gjennom det der selv. :-) Eneste legen fant lungebetennelsen på, var på CRP.

God bedring til jenta di! :-)

Skrevet

Nei, han lytta på henne, og tok en nese og en halsprøve... Hadde hun ikke hatt masse feber og sånn hvis hun hadde lungebetennelse da? Har jo feber om natten, men ikke på dagen... og hoster konstant... Nå fikk jeg litt liv i henne, fikk seg en kopp med saft så ble det litt bedre:)

Skrevet

Har vel som regel feber, men behøver ikke være så høy - min hadde ikke det. Hun hadde "småhangla" litt, og terskelen min før lege er ikke så høy. :-)

Legen lyttet, men "hørte" ingenting. Men han tok crp som var på 129, det var da han fant ut at hun hadde lungebetennelse OG ørebetennelse.

Behøver ikke være det på jenta di, da - men tror det er greit å ta den crp'n. :-)

Skrevet

Nå har hun lagt seg. Fikk i henne litt astmamedisin og efedrin før hun la seg, så håper hostingen roer seg litt utover...

Kjempeslapp i hele ettermiddag, ikke likt jenta mi i det hele tatt, er vant til et utrolig høyt aktivitetsnivå, så dette er ikke vanlig.

Håper på en god natt, blir hun slappere i morgen får vi dra ned å få en crp på henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...