Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Samboeren min er 40 år og svetter bare han beveger seg. Og det er blitt så gale at han drypper på meg når vi har sex.Dette syntes jeg er forferdelig ekkelt og ikke minst forstyrrende. Han skal alltid ha åpen dører og vinduer for det er så varmt her inne. Nå er alle 3 ungene syke igjen og de to eldste er så og si alltid forkjølet. Jeg mener han er i overgangsalderen og kan få noe mot dette hos legen, men han sier at det bare er vi som er pyser som fryser. Pingler. Hva gjør jeg egentlig med dette ? Noen som har vært bort i det samme ? Sambo skal aldri innrømme eller godta at det er han det "er noe i veien med". Men det får være grenser. Nå har eldste bronkitt og de to minste er kraftig forkjølet.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Du vet jo at du har rett. Kanskje ikke så taktisk å bruke ordet overgangsalder, men noe er i veien med ham. Tar han medisiner for noe? Enkelte medisiner gir svette. Men hvordan du skal få han til å gå til lege, kan jeg ikke hjelpe deg med.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Nei han tar ikke noe som helst. Det er bare vi andre som er pyser. Men nå er det nok. Jeg har bedt ham gå til legen med det. Men han blir bare sur og nekter å ta det opp. Men han får ikke lov å gjøre ungene syke pga at han ikke skal innrømme at han har ett svetteproblem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå