Gå til innhold

Nå skjønner jeg ingenting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca ei uke siden hadde jeg noe som kunne ligne på festeblødning, meen trodde det va EL siden det kunne stemme bedre i følge min beregning, meeen i går fikk jeg smerter som ligner på el smerter... Har ikm neste uke, om ca 10 dager... Hva er alt det her da? Hvis jeg har el nå, hva var det jeg hadde i forrige uke? Hadde det i 2 dager, litt rødt på papiret liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

By the way...siste mens var 10 september

Skrevet

Vel, men kan få litt rosa i papiret når egget løsner og smerter når det fester seg....

Lykke til.

Skrevet

Håper at det er egget som fester seg nå da:) Har smerter nederst i magen på venstre siden. Ikke smerter direkte, mer som sting kansje

Skrevet

jeg har hatt det samme i går (og litt i dag) som du forklarer. Er litt redd for å ønske og... tåpelig da, vi må jo håpe og ønske at det er festesmerter det er :D

Det er ikke skikkelige smerter, men mer som litt stikninger...

Krysser fingrer og tær for oss begge jeg da, hehe.

Skrevet

Oi, kansje vi begge havner over på 1 trim snart:) Uff ja, har fortsatt litt tru på at det kansje er el, men håper håper... Har du hatt el som du er sikker på før disse smertene? Speeenende:)

Skrevet

Det hadde vært noe!! håpet er der til det motsatte er bevist ;)

Jeg er aldri helt sikker på EL jeg da, har veldig ustabil syklus.

Men for ca 1 uke siden hadde jeg mere utflod en 2-3 dager + litt stikninger. Jeg bare tror det var EL jeg hadde da...OG nå er stikningene tilbake da...Og det kan jo stemme med EL ;)

Har du noen andre symtoner? Har merka jeg har fått mer kviser enn vanlig den siste uka... Men nå går jeg rundt og analyserer alt også da hehe

Skrevet

IKM ja, det er det som er litt vanskelig da med den ustabile syklusen min. Men viss jeg har rett angående EL skal vel IKM være til helga...satser på det... Mensen skal jo alltid komme ca 14 dager etter EL... tror jeg hehe

Skrevet

Jeg er heller ikke sikker på når jeg skulle hatt el å sånn, men var ganske sikker på jeg hadde det forrige uke. Nei ikke nå mye, vært litt kvalm i dag, men herregud hvis jeg kjenner etter skal jeg få til alle mulige symptomer, hehe. Har gått å tatt meg på puppene i hele dag for å sjekke iom det ikke er bare bitte litt vondt ihvert fall, men nei...

Nå er det enda "verre" å vente på å få testa... vil teste nååå! hehe

Skrevet

hehehe, kjenner meg sånn igjen!! Jeg går også å tar meg på puppene om dagene :D Dumme meg måtte jo ta en test i dag...visste jo på forhånd at den ville være blenda hvit. Er vel i tidligste laget :P Har tissa på noen hundrelapper i det siste...

Skrevet

Haha! Kjenner meg selv så godt at jeg vet at kommer aldri i verden til å klare å vente til etter ikm med å teste... blir jo bare sååå skuffa, men det er nervepirrende det her, spes når det kommer småe symptomer. Du må si fra hvis du får flere symptomer, krysser fingrer og tær for oss begge:D

Skrevet

Takk, jeg skal gjøre det samme ;) Skal oppdatere om jeg kjenner den minste ting hehe. Det må du også!! Få høre hvordan det går da når du tester:)

Skrevet

Hvordan går det med deg maimora?? Noen flere symptomer?

Er spent jeg :)

Føler jeg ikke har hatt noe mer symptomer enn disse stikningene som kommer/går.. Hadde mensmurringer i førgårs da jeg jobbet natt. Men det var borte når jeg hadde lagt meg og våkna igjen.

Har aldri hatt "mens smerter" som går over. De pleier å være på plass helt til tanta kommer.

Kan bli litt smågal....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...