Gå til innhold

Flere med termin 28. okt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til med dere? (",) Bare 30 dager igjen!!

Begynt å vaske babyutstyr idag jeg, så nå henger det bittesmått sengetøy og tepper og gulpekluter til tørk; koselig og ganske merkelig(",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 26., og har nettopp vært nede i vaskekjelleren og satt i gang to nye vask av babytøy (kjøpt masse på loppemarked tidligere, så har vaska en del allererede, og fikk nå idag to store pappesker m søøte jentebabyklær av en kollega..=) Så klær kommer ikke snuppa til å mangle ihvertfall, hehe;) Men ja, d føles ganske rart, og blir m ett mye mer virkelig d hele; det er faktisk en liten baby inni her, som kan komme ut når som helst i den kommende mnd...Spennende dette!

Skrevet

Jeg har termin 27.oktober :-) Jeg er tidlig ute, å har allerede vasket opp alt, og lagt det i stellebordet. Ellers vasker jeg bare, går å suller å ser om det er noe jeg kan gjøre. Har hatt mye kynnere/rier idag, så håper det er et tegn på at det begynner å gjøre seg klart :) Hvordan er det med dere? mye plager nå på slutten?

Skrevet

Jeg har vært veldig "streng" med meg selv og fordelt endel innkjøp og forberedelser utover, sånn at jeg skal ha litt igjen å gjøre også mot slutten; "ett prosjekt om dagen!" Hehe.. Ikke vasket noen av klærne enda, men de står for tur i slutten av uka her tenker jeg (",)

Har enda ikke hatt en eneste kynner, så jeg lurer veldig på om kroppen min i det hele tatt vet hvordan den skal få ut veslefrøkna vår, og om den har fått med seg at jeg har bestilt henne til 2 uker før termin?!

Jeg har endel vondt i ryggen, muskelvondt "midt" i ryggen, ingenting i korsryggen....ingen mensmurringer eller noe sånt heller, det har jeg hatt bare en gang for ca en uke siden.. Har igrunnen ingenting å klage på, utover at jeg er ganske trøtt og tett i nesa.. Glad for det forsåvidt, men skulle ønske jeg kjente NOEN tegn på at kroppen min begynner å gjøre deg klar.....

Får tiden til å gå (er sm pga ryggen) ved å lese bøker, gå tur, besøke hesten min, vaske, bake (!) - det er IKKE noe jeg holder på med til vanlig, hehe, handle det som mangler, og planlegge småting til soverom og bad som er under iherdig oppussing om dagen (",)

Skrevet

Jeg har termin 29 okt, og har det likt som deg venterpåoktoberbaby*HØYGRAVID*

HAr endel kynnere,men regner det for normalt. Er 3.gangs..

Skrevet

nesten.....

Har termin 29. oktober og venter nr 3.

Er i fin form, og har ingen tegn på at det nærmer seg fødsel. Hodet har ikke lagt seg ned i bekkenet, magen står enda høyt og ikke noe vann i kroppen enda!

Blir fort trett og kjenner det i lysken og korsryggen om jeg beveger meg for mye, men skal ikke klage!

Har ikke forberedt all verden enda, men må vel etter hvert begynne så smått.

Skrevet

Jeg har 29. oktober, og venter min første.

(kommer ikke inn på min side, så derfor ikke fått rettet på nicket..)

Har vært sykemeldt de siste ukene pga bekkenløsning. Ellers har jeg hatt endel kynnere hele siste trimester, men det varierer fra dag til dag. Baby har ligget i hodeleie siden uke 30, men er ikke festet enda. Kjennes ut som om h*n har begynt å komme godt ned i bekkenet nå, har mye nedpress og tyngdefølelse når jeg er går/står.

Den siste uka har jeg vært veldig trett, men sover dårlig på natta så det er sikkert derfor. Er også tett i nesen og forkjølet. kroppen min fant plutselig ut at den skulle samle på vann, så nå er jeg hoven både i ansiktet, hender og føtter.. (til min store fortvilelse! ikke noe morsomt når man føler seg stor og tung nok fra før av.)

Har handlet inn det meste av nødvendig utstyr. Det eneste jeg kanskje ikke har nok av er klær i str. 50, men siden jeg ikke vet hvor stor babyen er når h*n kommer ut tenkte jeg at pappaen og bestemoren skulle få handle inn mer hvis det blir behov for det..

Vasket alt av babytøy i forrige uke, og lagt det i stellekommoden. Nå holder jeg på å vaske rundt i hele huset, rom for rom.. Må ta det i etapper for å ikke få så vondt i bekkenet, men rent blir det! :)

Skrevet

Koselig å "høre" litt hvordan det ligger an med dere andre rundt omkring samme termindato (",)

Nå har jeg vært ute og kjøpt inn det siste vi mangler til babyen, som babycall, bilstol etc. Så nå er det "bare" vask av alle babyklær og resten av utstyret, samt siste rest av oppussing på bad og soverom som gjenstår, så kan hun bare komme (",)

Har bestilt henne til ca 15. oktober, så får vi se om den ordren går igjennom ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...